خانه » اخبار و رویدادها » حجت الاسلام فخری: خلق حماسه عظیم سیاسی نیاز به تقویت بصیرت دارد

حجت الاسلام فخری: خلق حماسه عظیم سیاسی نیاز به تقویت بصیرت دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: خلق حماسه عظیم سیاسی نیاز به ساز و کار خود دارد و ساز و کار آن تقویت بصیرت و اعتقادات مذهبی و دینی است، چراکه اگر ملتی بی بصیرت شود، عبور از آن ملت سخت نخواهد بود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جغتایی صبح دوشنبه طی مراسمی که با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری ورامین، حجت اسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و ساور علیا رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی این شهرستان و جمعی از روحانیون، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و مسئولان ادارات و نهادها ورامین در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین منصوب شد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این مراسم سپاه و بسیج را دو بازوی قدرتمند ولایت فقیه دانست و گفت: در رأس این نظام ولایت فقیه حضور دارد و نمایندگان ولی فقیه در ناحیه های سپاه در واقع برای جلوگیری از برخی انحرافاتی که خدای ناکرده ممکن است رخ دهد، فعالیت می کنند.

سرهنگ پاسدار مرتضی مؤمنی فر افزود: حتی اگر فرمانده ناحیه اشتباه کند، مسئول نمایندگی ولی فقیه به وی تذکر می دهد، جلوی انحراف و اشتباه را می گیرد، حجت الاسلام محمدی ثانی انصافاً این وظیفه را به خوبی انجام دادند و از حجت الاسلام محمد جغتایی هم تقاضا دارم به خوبی این مهم را به انجام برسانند.

وی عنوان داشت: مطمئن باشید با این شیوه بچه های بسیجی اولین کسانی هستند که به قله پیشرفت ایران اسلامی می رسند.

امید به ورامین بیش از دیگر نواحی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به انتخابات گفت: خلق حماسه عظیم سیاسی نیاز به ساز و کار خود دارد و ساز و کار آن تقویت بصیرت و اعتقادات مذهبی و دینی است، چراکه اگر ملتی بی بصیرت شود، عبور از آن ملت سخت نخواهد بود.

حجت الاسلام نعمت الله فخری ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بصیرت این مردم را کمرنگ کند و از ارادت آنها به ولی فقیه بکاهد،البته موفق نخواهند شد، چراکه امروز گفتمان امام(ره) تمام جهان را فراگرفته و بیداری اسلامی از نشانه های این پیروزی و افزایش قدرت نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: دشمن از همین می ترسد و در پی ضربه زدن به کشور و انقلاب است، اما مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات دشمن را مأیوس می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران سپس به نقش تأثیرگذار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: این مسئولیت در ناحیه ورامین بیشتر از دیگر نواحی است، چراکه امید ما به ورامین با آن سابقه مذهبی و ولایی بیش از دیگر مناطق است.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام محمد جغتایی حکم خود را دریافت کرد و به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمدی ثانی تقدیر شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام محمدی ثانی حدود دو ماه قبل به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رباط کریم معرفی شده بود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.