خانه » اخبار و رویدادها » جلیلی: ممنوعیت اجرای موسیقی زنده در تالارهای ورامین

جلیلی: ممنوعیت اجرای موسیقی زنده در تالارهای ورامین

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به ممنوعیت اجرای موسیقی زنده در تالارهای ورامین گفت: خودروهای دارای راننده بدحجاب یک ماه توقیف می‌شوند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان و جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و دیگر اعضای ستاد در بیت امام جمعه ورامین تشکیل جلسه داد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت موضوعات پژوهشی و فرهنگی اظهار داشت: رعایت اخلاق و شئونات اسلامی باید به فرهنگی در جامعه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: اگر همه در جامعه امر به معروف و نهی از منکر کنند جامعه‌ای پویا خواهیم داشت.

رئیس ستاد احیای شهرستان ورامین خاطر نشان ساخت: برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید همه وارد صحنه شوند، اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضرورت‌های کنونی جامعه اسلامی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و ایام تابستان تذکر لسانی و فرهنگ‌سازی این امر خطیر را از ضروریات این ایام دانست.

در ابتدای جلسه مرتضی مومنی‌فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به قرائت دستور کار جلسه پرداخت.

در ادامه سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و رییس شورای تامین این شهرستان گفت: هدف تذکر لسانی خیرخواهی جامعه و تحکیم بنیان خانواده و ریشه کنی فساد است.

وی خاطر نشان کرد:‌ بر اجرای صحیح و دقیق مصوبات ستاد توسط اعضاء تاکید دارم.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد زمینه‌های حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم آید، همچنین ممنوعیت مصرف قلیان در پارک‌ها و میادین شهر که از مصوبات جلسات قبل بود مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد توسط شهرداری و نیروی انتظامی با شدت بیشتری کنترل شود.

توقیف یک ماهه خودروهایی که رانندگان بد حجاب دارند و یا به آلودگی صوتی می‌پردازند از دیگر مصوبات این ستاد بود.

سید محمد حسینی دادستان شهرستان ورامین در این باره اظهار داشت: دستگاه قضا با افرادی که به اخلال در نظم عمومی جامعه می‌پردازند به شدت برخورد خواهد کرد.

همچنین اجرای موسیقی زنده گروه‌های موسیقی در تالارها ممنوع اعلام شده و مقرر شد تنها لوح‌های فشرده‌ای که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و در اختیار تالارها قرار می‌گیرد اجازه پخش داشته باشند.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از مردم مومن ورامین خواست حتی الامکان در مجالس شادی خود از ذاکرین اهل بیت علیهم السلام استفاده کنند تا مجالس شادی آنها با نام اهل بیت عصمت و طهارت مزین باشد.

ضرورت برخورد جدی نیروی انتظامی و راهور ناجا با استفاده از ترقه‌های وحشتناک در شب‌های عروسی و ایجاد رعب و وحشت و همچنین سد کردن راه مردم و ایجاد ترافیک سنگین توسط کاروان‌های عروسی نیز مورد تاکید ستاد احیاء قرار   گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.