خانه » اخبار و رویدادها » تجمع اعتراضی بانوان ورامینی در پی هتک حرمت “حجر بن عدی”

تجمع اعتراضی بانوان ورامینی در پی هتک حرمت “حجر بن عدی”

طلاب و استادان حوزه علمیه کوثر(س) به همراه جمعی از بانوان ورامینی در اعتراض به هتک حرمت پیکر “حجر بن عدی” صحابی گرامی رسول اکرم(ص) و حضرت علی(ع) در حوزه علمیه خواهران کوثر(س) ورامین تجمع کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، بانوان ورامینی و طلاب و استادان حوزه علمیه کوثر(س) ساعت ۹ صبح دوشنبه با تعطیل کردن کلاسهای درس خود در اعتراض به هتک حرمت حجربن عدی تجمع در حوزه علمیه کوثر(س) تجمع کردند.

بانوان حاضر در این مراسم با سردادن شعارهایی چون “مرگ بر وهابی” ، “مرگ بر صهیونیسم”، “مرگ بر انگلیس” و “مرگ بر آمریکا” این عمل غیر انسانی و وحشیانه را محکوم و خواستار مجازات عاملان این جنایت شدند.

امام جمعه موقت ورامین در این تجمع خطاب به حکام و سردمداران کشورهای اسلامی تصریح کرد: به خود بیایید و جلوی این گونه جنایات را بگیرید.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: امروز شیعیان مظلوم ترین مسلمانان هستند و به جرم محبت علی(ع) سرهایشان بریده و بر نیزه زده می شود و این کار توسط کسانی صورت می گیرد که به ظاهر خود را مسلمان نامیده اند.

وی تصریح کرد: سخن دیگر ما با همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی است که فریب مفتی های مزدور را نخورید و کمی بیندیشید و فکر کنید که گرامیداشت یک صحابی بزرگ چه ایرادی دارد که برخی به ظاهر آن را کفر می دانند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: جنایتکاران علاوه بر جنایت بشری که بر علیه مردم کشور سوریه روا می دارند به قبر مطهر شخصیتهای اسلامی همچون “حجر بن عدی” صحابه امیرالمؤمنین(ع) نیز رحم نکردند و تخریب آرامگاه و نبش قبر آن یاور رسول الله(ص)، پیکر مطهر ایشان را که پس از یکهزار و ۴۰۰ سال هنوز سالم بوده را به نقطه نامعلوم بردند، جنایتکاران با این حرکت زشت، ننگ ابدی را بر خود و افتخار ابدی جهان شیعه را به جهانیان نشان دادند.

وی یادآور شد: تروریستها با حمایت آمریکا و اسرائیل دست به این کار می زنند و سران استکبار جهانی پشتوانه تروریستها در این گونه حرکات زشت هستند و باید بدانند با این حرکات زمینه نابودی خود را فراهم و پیروزی مردم سوریه را به ارمغان می آورند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.