خانه » اخبار و رویدادها » حجت الاسلام محمودی: معلمان دانش آموزان را بیشتر با ابعاد قیام ۱۵ خرداد آشنا کنند

حجت الاسلام محمودی: معلمان دانش آموزان را بیشتر با ابعاد قیام ۱۵ خرداد آشنا کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران تأکید کرد: در آستانه پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد معلمان و فرهنگیان وظیفه دارند در این برهه زمانی دانش آموزان را با ابعاد قیام ۱۵ خرداد بیش از پیش آشنا کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، بیست و نهمین دوره تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان ورامین پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و دیگر مسئولان شهرستان ورامین، مدیران مدارس، فرهنگیان نمونه استانی و شهرستانی، خانواده های شهدا و ایثارگر و فرهنگیان  پیشکسوت در سالن فرهنگیان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم با اشاره به جایگاه معلمی در جامعه بیان داشت: معلمی شغل نیست یک عشق است و معلمان و فرهنگیان باید سعی کنند این عشق را در جهت تعالی نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی به کار ببرند.

معلمان وظیفه سنگینی برعهده دارند

وی ادامه داد: امروز معلمان وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید تلاش کنند تا جوانان ما را در زمینه های مختلف سیاسی، اعتقادی و اجتماعی راهنمایی و هدایت کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به مسائل کنونی جهان اسلام گفت: امروز جهان اسلام در وضعیت تاریخی و مهمی قرار گرفته و ملت سوریه به عنوان نماینده مقاومت در مقابل جهان کفر و شرک قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز جهان غرب به جنگ مقدسات اسلام آمده است که نمونه آخر آن اهانت گستاخانه به مزار جناب “حجر بن عدی” بود که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

حجت الاسلام محمودی در پایان به تبیین حادثه قیام ۱۵ خرداد ورامین پرداخت و افزود: در آستانه پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد معلمان و فرهنگیان وظیفه دارند در این برهه زمانی دانش آموزان را با ابعاد قیام ۱۵ خرداد بیش از پیش آشنا کنند.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای فرهنگی، پیشکسوتان فرهنگی، مدیر و معلمان نمونه استانی و معلم یاران نمونه تجلیل به عمل آمد وبا اهدای هدایایی از آنان تقدیر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.