خانه » اخبار و رویدادها » راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم شهرستان‌های تهران در محکومیت اهانت به حجر بن عدی

راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم شهرستان‌های تهران در محکومیت اهانت به حجر بن عدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستان‌های استان تهران در محکومیت اهانت به حجر بن عدی خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستان‌های استان تهران در محکومیت اهانت به حجر بن عدی خبر داد و گفت: امروز شیعه مظلوم‌ترین مسلمانان هستند و به جرم محبت علی (ع) سرهایشان بریده و بر نیزه می‌شود و این کار توسط کسانی صورت می‌گیرد که به ظاهر خود را مسلمان نامیده‌اند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: گرامیداشت یک صحابی بزرگ چه ایرادی دارد که برخی به ظاهر آن را کفر می‌دانند.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: جنایتکاران علاوه بر جنایت بشری که بر علیه مردم کشور سوریه روا می‌دارند به قبر مطهر شخصیت‌های اسلامی همچون حجر بن عدی صحابه امیرالمومنین (ع) نیز رحم نکردند و تخریب آرامگاه و نبش قبر آن یاور رسول‌الله (ص)، پیکر مطهر ایشان را که پس از هزار و ۴۰۰ سال هنوز سالم بوده را به نقطه نامعلوم بردند.

وی یادآور شد: جنایتکاران با این حرکت زشت، ننگ ابدی را بر خود و افتخار ابدی جهان شیعه را به جهانیان نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ضمن تاکید بر این‌که تروریست‌ها با حمایت آمریکا و اسرائیل دست به این کار می‌زنند، گفت: سران استکبار جهانی پشتوانه تروریست‌ها در این‌گونه حرکات زشت هستند و باید بدانند با این حرکات زمینه نابودی خود را فراهم و پیروزی مردم سوریه را به ارمغان می‌آورند.

امام جمعه موقت ورامین حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و گفت: این چنین اعمال وحشیانه‌ای در همه جای دنیا محکوم و نمونه بارز دخالت در امور داخلی کشور‌ها است.

حجت‌الاسلام محمودی از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستان‌های استان تهران در محکومیت اهانت به حجر بن عدی و نیز حمله رژیم صهیونیستی به سوریه خبر داد و گفت: مردم تمام شهرستان‌های استان تهران پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه با راهپیمایی باشکوه اعتراض شدید خود را نسبت به این حرکات سخیف اعلام می‌دارند.

وی از تمام مردم مومن و خداجوی شهرستان‌های استان تهران دعوت کرد با حضور پرشور در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم سوریه و انزجار از وهابیون و حامیان آنها را نشان دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.