خانه » اخبار و رویدادها » استقرار دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی در ورامین

استقرار دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی در ورامین

محسن منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از استقرار دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی از مهرماه در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته میان مجموعه فرمانداری شهرستان ورامین و دانشگاه شهید بهشتی، از ابتدای مهرماه سال‌جاری دانشکده پزشکی، علوم پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان ورامین مستقر شده و دانشجو می‌پذیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین افزود: این دانشگاه به صورت سراسری و ملی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند و به همراه آن واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در شهرستان ورامین مستقر می‌شود.

وی گفت: شورای اسلامی و شهرداری ورامین ساختمان و بنای این دانشکده که در بهترین نقطه شهر واقع شده است را به دانشکده شهید بهشتی هدیه کرده‌اند تا دانشکده سراسری علوم پزشکی بتواند در آن مستقر شود.

منصوری عنوان کرد: استقرار این دانشگاه در ورامین علاوه بر فواید علمی و آکادمیک، باعث حضور تعداد زیادی پزشک، اساتید علوم پزشکی و هیئت علمی در ورامین می‌شود که این امر می‌تواند بیمارستان‌های ورامین را به عنوان بیمارستان آموزشی فعال کرده و سطح بهداشت و سلامت شهرستان را ارتقا بخشد.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: طبق توافق صورت گرفته، دانشکده علوم پزشکی و دندانپزشکی شهرستان ورامین از سال تحصیلی آینده دانشجو پذیرش می‌کند.

وی در ارتباط با احداث بیمارستان شهر قرچک گفت: احداث بیمارستان قرچک در دستور کار بودجه سال ۹۱ قرار گرفته و به گفته مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران به عنوان مجری احداث بیمارستان قرچک، عملیات اجرایی این طرح تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

منصوری گفت: یکی از برنامه‌های بهداشت و درمان شهرستان ورامین توسعه بیمارستان شهید مفتح است که در بودجه سال ۹۱ مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای این امر پیش‌بینی شده که امیدواریم به‌زودی اجرای این طرح آغاز شود.

این گزارش حاکی است، مقرر بود پیش از این ساختمان اهدایی به دانشگاه شهید بهشتی به مدت پنج سال در اختیار دانشگاه علمی کاربردی قرار گیرد که با اختصاص زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع در مجاورت این ساختمان به دانشگاه علمی کاربردی ساختمان مذکور به دانشگاه شهید بهشتی واگذار شد.

۲ نظر

  1. اگه قراره دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ورامین مستقر بشه پس چرا اول این متن آرم دانشگاه شهید بهشتی رو قرار دادین؟
    یعنی هنوز نمیدونین دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دو دانشگاه جدا هستن؟؟؟؟؟؟؟با آرم های مختلف؟؟؟

  2. دقیقا باحمیدموافقم بعدشم بیش از۳۲ بیمارستان درشهرتهران زیرنظراین دانشگاهه که دانشجوهارو واسه کارآموزی میفرستند اونجا ه ه ه ه توورامین مگه چندتابیمارستان پیشرفته وجودداره که بتونه پاسخگوی این تعداد دانشجوباشه
    من خودم دانشجوی این دانشگاهم
    اگه این قضیه صحت داشته باشه که نداره من کاملا مخالفم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.