خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » عرب عامری: استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

عرب عامری: استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین تاکید کرد: معلمان و کارمندان آموزش و پرورش حق استفاده از امکانات در تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ،مراسم تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت روز زن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، جمع کثیری از معلمان و مدیران مدارس ورامین و دانش‌آموزان در مدرسه راهنمایی سوده برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین طی سخنانی در این مراسم با بیان اهمیت مقام معلم گفت: تزکیه و تربیت هدف اصلی نظام آموزشی است، سعی ما همواره این است که دانش‌آموزان را با فرهنگ غنی اسلامی تربیت کنیم.

مجتبی عرب عامری در ادامه به بحث انتخابات و خانواده بزرگ فرهنگیان اشاره کرد و افزود: معلمان مراقب باشند در کلاس‌های درس له و یا علیه نامزد خاصی تبلیغات نکنند، معلمان عزیز در کلاس ها با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تبیین فرمایشات آقا گام بردارند و شور و شوق حضور حداکثری را در میان نسل جوان ایجاد کنند.

این مسئول از تبیین برنامه‌ای ویژه برای تبیین حماسه سیاسی در آموزش و پرورش ورامین خبر داد و گفت: دوستان رعایت کنند مبادا مدیر یا معلم و یا فردی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش از امکانات و وسایل دولتی برای تبلیغات برای شخص خاصی بهره نگیرند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین در پایان حضور حداکثری در انتخابات را موجب قدرتمندتر شدن نظام اسلامی و مایوس شدن دشمنان نظام دانست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.