خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامبن: دولت حق ندارد در بیت‌المال ریخت و پاش کند

امام جمعه ورامبن: دولت حق ندارد در بیت‌المال ریخت و پاش کند

امام جمعه ورامین در خطبه‌های این شهرستان ضمن انتقاد از برگزاری برخی مراسم‌ها و جشن‌های پرهزینه توسط دولت گفت: دولت حق ندارد در بیت‌المال ریخت و پاش کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فاس ، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه، اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند «تقوای الهی داشته باشید و از معصیت خدایی در مقابل جشمانش هستید پرهیز کنید.»

امام جمعه ورامین گفت: ما در هر لحظه در برابر خدا هستیم، دقت داشته باشید، من روحانی، آن آقای کاسب، اداری، وزیر، وکیل، نماینده همه و همه در محضر خدا هستند، اگر این را باور کنیم ۱۰۰ بار هم زمینه گناه فراهم شود گناه نمی‌کنیم، شیطان به عزت خداوند سوگند خورده است که بندگان را گمراه کند، مگر بندگان خالص خدا، برای این کار سراغ پیامبران و انبیا الهی هم می‌رود، استثناء در کار نیست، دام برای همه گسترده شده است.

وی در ادامه با اشاره به شاهدان الهی عنوان کرد: همین زمین از شاهدان باری‌تعالی است، در روز قیامت اخبار خود را بیان می‌کند، بنابراین اگر انسان این امر را باور نماید دیگر گناه نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین سپس تشریح کرد: تمام گناهان ریشه در ضعف و اعتقاد انسان دارد.

امام جمعه ورامین در ادامه عوامل تاکید کرد: تمام اعمال ما تحت احاطه علم الهی است، طوری عمل کنیم که در عالم برزخ و جهان آخرت در آسایش باشیم.

آیت‌الله محمودی با اشاره به روز ارتش و روز سپاه عنوان کرد: ارتش، سپاه و بسیج ما همه بر این کشور و بر ما حق دارند، اگر رشادت‌های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس نبود ما الان نظامی نداشتیم، کشوری نداشتیم، امروز بحمدالله همه چیز داریم که مهمترین آنها برپایی حکومت اسلامی و استقلال است، امروز ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه مستقل است.

امام جمعه ورامین تاکید کرد: امروز رهبر ما شجاعانه و در مقاطعی که نیاز است در برابر زورگویان می‌ایستد، این بزرگترین نعمت است، البته شیاطین انسانی از ضربه زدن به نظام دست بردار نیستند، برای مقابله با آنها باید بصیرت و آگاهی خود را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اضافه کرد: کسانی در این عرصه وارد شوند که از عهده کار بر می‌آیند، کسی که در نظام اسلامی نامزد انتخاباتی می‌شود یا عاشق است یا دیوانه، چرا که برای احراز پست و مسئولیت وارد عرصه شده است، اینجا بازرس اصلی خداوند است، کوچکترین خطایی در مسئولیت‌های نظام اسلامی گناه بزرگی است، باید تنها برای خدمت وارد صحنه شوند و عاشق خدمت باشند.

وی در ادامه بیان داشت: کسی باید بیاید که جان خود را در طبق اخلاص بگذارد و وارد عرصه شود.

دولت حق ندارد در بیت‌المال ریخت و پاش کند

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه ضمن انتقاد از برگزاری برخی مراسم‌ها و جشن‌های پر هزینه توسط دولت خاطرنشان کرد: مصرف بیت‌المال مسلمین باید بسیار با دقت باشد، بیت‌المال برای رفاه حال مسلمین است، برای برخی جشن‌ها و مراسم پرهزینه نیست، برای این نظام خون‌ها داده شده است، جوان‌های بسیاری به شهادت رسیدند، دولت حق ندارد در بیت‌المال ریخت و پاش کند.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: شاید خزانه باز و بی‌حساب باشد که البته این هم صحیح نیست اما احساس مسئولیت و اعتقادات اسلامی کجاست، گویی برخی آقایان گمان می‌کنند قیامتی در کار نیست، مسئولیتی نیست، حساب و کتابی نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.