خانه » اخبار و رویدادها » مدیرعامل تاکسیرانی ورامین: افزایش کرایه تاکسی در ورامین غیرقانونی است

مدیرعامل تاکسیرانی ورامین: افزایش کرایه تاکسی در ورامین غیرقانونی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین گفت: هر گونه افزایش کرایه در سطح شهرستان ورامین غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ،  ˈیزدان خانیˈ روز شنبه اظهار کرد: گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و سازمان تاکسیرانی به طور مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری و برون شهری شهرستان ورامین نظارت دارد و نحوه خدمت رسانی آنان به شهروندان را مورد ارزیابی قرار می دهند .

وی افزود:تا کنون هیچ موردی از تخلف تاکسی داران دارای مجوز مبنی بر افزایش کرایه به این سازمان گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین گفت:افزایش کرایه حمل ونقل از سوی تعدادی رانندگان شخصی که زیر نظر تاکسیرانی نیستند،صورت گرفته است .

وی افزود: پیشنهاد افزایش کرایه ۲۵ درصدی تاکسی از سوی سازمان تاکسیرانی به فرمانداری شهرستان ارائه شده که در صورت تصویب به صورت رسمی به اطلاع شهروندان خواهد رسید .

خانی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر افزایش نرخ کرایه مراتب را به سازمان تاکسیرانی ورامین اطلاع دهند .

بیش از دو هزار تاکسی دارای مجوز زیر نظر سازمان تاکسیرانی ورامین در خطوط درون شهری و برون شهری فعالیت می کنند.

۲ نظر

  1. باسلام وخسته نباشی:
    اقای خانی با وجوداینکه مبلغ حق بیمه تامین اجتماعی از۵۴هزارتومان به۷۰هزارتومان رسیده وازطرفی نرخ توروم ۸۰درصد زیاد شده.به ریال
    کرایه میگیریم وبه دلار مصرف میشه.تمنا مکنم که از ما حمایت کنید والاهه خرج با دخل نمی خونه
    اخه پس کی کرایهازیاد میشه

  2. اقای خانی تاکسی فوق دایما جلوی دارو خانه بانی دربستی سوار میکند
    خواهشمندم که بازرسین محترم رسیدگی نمایند.کدتاکسی…وشماره…ت۱۲میباشد.وقتی میگویی چرا دربستی سوارمیکنی بااینهمه مسافربا بی ادبی جواب میدهد…سپاسگزارم.بد نیست که نظارتی داشته باشید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.