خانه » اخبار و رویدادها » تقدیر رئیس اداره بهزیستی ورامین از عوامل کارخانه قند ورامین

تقدیر رئیس اداره بهزیستی ورامین از عوامل کارخانه قند ورامین

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با حضور در کارخانه قند ورامین از عوامل این کارخانه به دلیل حمایتهای بی دریغ و انسان دوستانه آنان برای خدمت رسانی به کودکان بی سرپرست تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سیدرحمان حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین صبح چهارشنبه با حضور در کارخانه قند ورامین از مجموعه مدیریتی این کارخانه در راستای برنامه های انسان دوستانه آنان تقدیر کرد .

سیدرحمان حسینی که به تازگی سکان هدایت اداره بهزیستی را عهده دار شده در این دیدار گفت: باید از مجموعه مدیرتی کارخانه قند ورامین به دلیل حمایتهای بی دریغ و انسان دوستانه آنان برای خدمت رسانی به کودکان بی سرپرست تشکر کرد، چراکه این امر باعث شده تا حدودی از مشکلات آنان کاسته شود .

وی افزود: امید است این امر خیر همچنان در دستور کار قرار گیرد تا بتوان با این عمل هم خیر دنیا و هم خیر آخرت را در کارنامه اعمال به ثبت رساند .

باید کارهای انسان دوستانه در جامعه  نهادینه شود

رئیس اداره بهزیستی ورامین اظهار داشت: باید چنین کارهای انسان دوستانه ای در جامعه  نهادینه شود و افرادی که از خیر و برکت الهی و دنیوی برخوردار شده اند با گرفتن دست افراد بی بضاعت راهگشای معضلات باشند .

وی ادامه داد:‌ کودکان و خانواده هایی در جامعه وجود دارند که قادر به تأمین مایحتاج روزانه خود نیستند و این ما هستیم که وظیفه داریم تا با دراز کردن دست یاری به سوی آنان  کمکی هرچند کوچک به آنان داشته باشیم .

لازم به ذکر است، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در پایان این دیدار با اهدای لوح از علی کیهانیان مدیرعامل کارخانه قند، اکبر مجیدی رئیس هیئت مدیره کارخانه قند ورامین، محمد بیلچی و محمود رضایی از عوامل کارخانه قند ورامین تقدیر کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.