خانه » اخبار و رویدادها » هشدار واحد بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین

هشدار واحد بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین

مسئول واحد بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان های ورامین و قرچک از کشف و پلمب سه واحد تولیدی غیر مجاز و غیر بهداشتی آجیل در شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، جمشید حاتمی اظهار داشت: این سه واحد تولیدی در راستای اجرای طرح مقابله با واحدهای تولیدی غیر مجاز و غیربهداشتی در شهرستان ورامین و قرچک توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت ، مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی کشف شد.

وی گفت: بازرسان در اجرای این طرح موفق به کشف سه واحد تولیدی غیر بهداشتی آجیل در منطقه قلعه نو املاک از توابع شهرستان قرچک شدند.

وی اظهار داشت: گردانندگان این واحد تولیدی غیر بهداشتی با استفاده از مواد اولیه غیر بهداشتی و نامرغوب ، رنگ های مصنوعی و در محیطی کاملا غیر بهداشتی اقدام به تهیه آجیل می نمودند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این واحد مقدار ۹۵۰ کیلوگرم تخمه ژاپنی رنگ شده با رنگ های غیر مجاز که آماده توزیع در بازار مصرف بود کشف گردید.

حاتمی گفت: برای این واحد صنفی پرونده ای به ارزش ریالی ۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تغزیرات حکومتی ارجاع داده شد و هر سه واحد تولیدی غیر مجاز توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت پلمب گردیدند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تردد مشکوک و یا تخلیه و بارگیری مواد خوراکی در مکان های مشکوک ، مراتب را با شماره ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.