خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه طرح ضیافت در ورامین گشایش یافت

نمایشگاه طرح ضیافت در ورامین گشایش یافت

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ، نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان ورامین گشایش یافت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این مراسم که روز دوشنبه در محل پارک ۱۵ خرداد ورامین برگزار شد ، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در قالب طرح ضیافت در اختیار شهروندان قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ورامین در حاشیه آئین گشایش این نمایشگاه  گفت : این نمایشگاه شامل ۱۸ غرفه از تولید کنندگان محصولات غذایی است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان بدون واسطه در اختیار آنان قرار می گیرد .

حسن میرزایی افزود : در این نمایشگاه اقلام پروتئینی، گوشت، مرغ، شکر، حبوبات، برنج و سایر اقلام مصرفی با قیمت مصوب و بسیاری از اقلام مورد نیاز با تخفیف ویژه توزیع می شود.

وی گفت: همچنین میوه و تره بار مورد نیاز مردم نیز به صورت مستقیم از میادین میوه و تره بار تهیه و در اختیار شهروندان قرار می گیرد .

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین تأکید کرد : تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان تهیه شده و در این خصوص هیچ کمبودی در سطح شهرستان وجود ندارد .

وی اظهار داشت : با آغاز اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه ضیافت مستقر شده و بر روند فعالیت غرفه داران نظارت کامل و مستمر دارند .

میرزایی تصریح کرد:همچنین علاوه بر نمایشگاه طرح ضیافت ، بیش از ۸۰ واحد صنفی خواروبار و خشکبار و شیرینی فروشی اقلام مصرفی مورد نیاز را با تخفیف به شهروندان ارائه می کنند که این واحدهای صنفی با نصب تابلوی مربوط به طرح ضیافت معرفی می شوند.

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان ورامین در بازار ایثار واقع در ابتدای خیابان دانشسرا برپا شده و تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.