خانه » اخبار و رویدادها » میرزایی:جایگاه دوم آمار جذب میوه استان تهران در ایام پایانی سال ۹۱ به ورامین رسید

میرزایی:جایگاه دوم آمار جذب میوه استان تهران در ایام پایانی سال ۹۱ به ورامین رسید

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک اظهار داشت: در استان تهران بیشترین آمار جذب میوه در ایام پایانی سال ۹۱ بعد از شهر تهران مربوط به شهرستان ورامین است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حسن میرزایی صبح یکشنبه در یک نشست خبری ضمن تبریک آغاز سال نو افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک در ایام پایانی سال ۹۱ برنامه هایی را برای رفاه بیشتر شهروندان در نظر گرفته بود که از جمله این برنامه ها برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستانهای ورامین و قرچک با ۲۵۰ غرفه بود که استقبال خوبی از این نمایشگاه ها شد.

وی یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان این اداره اقدام به توزیع اقلام تنظیم بازار مانند مرغ منجمد به مقدار ۷۳۰ تن، گوشت قرمز منجمد به مقدار ۹۰ تن، برنج خارجی به مقدار ۵۵۱ تن در سطح شهرستانهای ورامین و قرچک کرد که این اقلام با قیمتهای مصوب در سطح این شهرستانها با نظارت مستقیم بازرسان توزیع شد.

توزیع ۵۹۵ تن میوه در شهرستانهای ورامین و قرچک

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک ادامه داد: در سطح شهرستانهای ورامین و قرچک میوه تنظیم بازار در مجموع ۱۷۰ تن سیب و ۴۲۵ تن پرتقال در ۱۸ محل از پیش تعین شده توزیع شد که بازرسان نظارت مستقیم بر توزیع میوه داشتند.

وی یادآور شد: در استان تهران بیشترین آمار جذب میوه در ایام پایانی سال بعد از شهر تهران مربوط به شهرستان ورامین است که امیدواریم توانسته باشیم با ارائه میوه های با کیفیت مطلوب رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم.

میرزایی اضافه کرد: اجرای گشتهای مشترک بازرسی و نظارت با همکاری مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان،  شبکه دامپزشکی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، اتحادیه ها، اداره دخانیات و واحد مرکزی خبر و اجرای مانور بازرسی و نظارت با همکاری مجمع امور صنفی، تعزیرات حکومتی و واحد مرکزی خبر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک است.

نظارت بی وقفه گشتهای بازرسی و نظارت در ورامین و قرچک

وی عنوان داشت: گشتهای بازرسی و نظارت این اداره به صورت سیار در ایام تعطیل و همچنین در ساعات غیر اداری و بعد از ظهر ها مشغول فعالیت بودند و نظارت کافی را بر روی توزیع اجناس و کالاهای مصرفی مردم داشتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک افزود: همچنین در ایام پایانی سال بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی به تعداد سه هزار و ۸۳۶ واحد و تشکیل ۸۶۷  پرونده تخلف در مجموع به ارزش دو میلیارد و ۸۳۵میلیون و ۶۱۰ هزار و ۹۰۷ ریال صورت گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: با تلاشهای صورت گرفته اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای ورامین و قرچک توانسته رتبه برتر را در برگزاری نمایشگاه های بهاره در سطح استان تهران از سوی سازمان مربوطه کسب کند که این افتخاری برای این اداره محسوب می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.