خانه » اخبار و رویدادها » انهدام باند قاچاق مواد مخدر

انهدام باند قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر معروف به «نامردها» و کشف هشت کیلوگرم هرویین در منطقه مرکزی شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گسترده یک باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به «نامردها» به سرکردگی شخصی به نام «ب . ر» در منطقه مرکزی شهرستان ورامین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کار اطلاعاتی ماموران پرونده حکایت از آن داشت، اعضای باند مذکور به سرکردگی نفر دوم باند معروف به «م – موشی» پس از تهیه مقادیر قابل توجهی هرویین از استان‌های غربی کشور و بارگیری محموله در یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در مسیر شهر ورامین در حرکت می‌باشند.

وی گفت: در این راستا با کنترل مسیر تردد قاچاقچیان، اکیپ‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد ورامین و کلانتری ۱۸ قرچک با ایجاد ایست و بازرسی در پلیس راه قرچک مستقر شده که پس از مدتی در ساعت سه بامداد روز گذشته خودرو تحت تعقیب شناسایی و علی‌رغم عدم توجه سرنشینان به فرمان پلیس، طی یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف شد.

فتحی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو هشت کیلوگرم هرویین که به صورت ماهرانه‌ای در جلوی صندلی سمت شاگرد جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: پس از کشف محموله قاچاق موادمخدر، فرمانده شهرستان به همراه مأموران کلانتری‌های ۱۱ ، ۱۲ و ۱۸ در یک عملیات منسجم و برنامه‌ریزی شده، محل اختفای سرکرده اصلی باند که به وسیله حفاظ‌های محکم و قفل‌های پیشرفته تعبیه شده بود را محاصره و «ب – ر» را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش به اسامی « زکیه- ر و علی اکبر- ر» دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: طی این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان مبلغ ۶۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال حاصل خرید و فروش مواد مخدر یک قبضه چاقوی بزرگ (قمه)، یک دستگاه DVR دوربین مدار بسته، مقادیر زیادی نایلون مخصوص بسته‌بندی هروئین، یک دستگاه پژو ۲۰۶ صفر کیلومتر و تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متهمان کشف و توقیف شد.

 فتحی با قدردانی از تعامل مطلوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.