خانه » اخبار و رویدادها » ۶۰ هزار مسافر نوروزی در طرح آرامش بهاری ورامین شرکت کردند

۶۰ هزار مسافر نوروزی در طرح آرامش بهاری ورامین شرکت کردند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین گفت:بیش از ۶۰ هزار زائر و مسافر نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک شرکت کردند.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان  اظهار کرد: این طرح بمنظور بهره مندی هر چه بیشتر از فضای معنوی بقاع متبرکه و امامزادگان در شش بقعه شاخص شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک اجرا شد .

وی افزود:این طرح در امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا ، امامزاده بی بی زبیده ، امامزاده عبدالله و سید فتح الله ورامین و نیز امامزاده ابراهیم و امامزاده بی بی زبیده شهرستان قرچک برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین گفت:خیمه های معرفت اداره اوقاف و امور خیریه در امامزاده عبدالله (ع) در محور قم – گرمسار و امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا در طول ایام تعطیلات نوروز دایر بود.

وی افزود:روزانه ۵۰۰ زائر از خدمات فرهنگی این خیمه های معرفتی بهره مند می شدند.

قدیریان اظهار کرد در دیگر امامزاده های مجری طرح آرامش بهاری در روزهای خاص نیز خیمه های معرفت تشکیل می شد و خدمات فرهنگی خود را به زائران و مجاوران ارائه کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح برنامه هایی چون برگزاری آیین لحظه تحویل سال و برنامه های ویژه نوروزی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، مسابقات قرآنی، توزیع بسته های فرهنگی، اجرای سخنرانی و نماز جماعت برگزار می شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.