خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » تعریف و تمجید فرماندار ورامین از جاده قم-گرمسار و رهایی ورامین از بن بست

تعریف و تمجید فرماندار ورامین از جاده قم-گرمسار و رهایی ورامین از بن بست

14

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ محسن خوانساری در جلسه مشترک با قرارگاه خاتم الانبیاء جهت بررسی وضعیت جاده قم – گرمسار که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد گفت : شهرستان ورامین از موقعیت استراتژیک و ویژه ای برخوردار است و نقطه اتصال سه استان تهران ، سمنان و قم محسوب می شود .

وی افزود : قرار گرفتن واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه که قابلیت تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی را دارد بر اهمیت جایگاه ورامین در استان تهران و کشور افزوده و توجه به این بخش می تواند این شهرستان را به عنوان قطب صنعتی استان تبدیل نماید.

وی تصریح کرد : شهرستان ورامین با دارا بودن بیش از ۸۰ هزار هکتاری اراضی قابل کشت ، قطب کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی استان تهران و کشور است که یقینا دسترسی سهل و آسان این بخش اقتصادی به بازار مصرف می تواند به رونق هر چه بیشتری کشاورزی شهرستان کمک نماید .

خوانساری بیان داشت : شاید پیش از این از ورامین به عنوان شهرستانی بن بست یاد می کردند ولی ایجاد راه های مواصلاتی و دسترسی به سایر مناطق استان و کشور نظیر جاده قم – گرمسار این شهرستان را به هدف بسیاری از سرمایه گذاران بخش خصوصی تبدیل نموده که این مهم با سرعت بخشیدن به اجرای طرح هایی نظیر آزاد راه قم – گرمسار می تواند از رشد بیشتری همراه باشد.

نماینده دولت در شهرستان ورامین گفت : قرار گرفتن مسیر قم – گرمسار در جنوب شهرستان ورامین باعث شده تا دسترسی شهرستان به استان های قم و سمنان در کمترین زمان ممکن همراه باشد که یقینا با اجرای کامل این طرح ، شاهد رشدو توسعه بیش از پیش ورامین خواهیم بود.

یک نظر

  1. بازم به انصاف فرماندار ورامین که مثل رئیس دولت نیست که هرکاری که توسط دولت قبل انجام شده را به نحوی زیر سوال ببرد.
    احتمالا مسئولین ارشد دولت اگه میخواستن درباره این پروژه صحبت کنن بدون توجه به فواید این جاده می گفتند چند نفر در این جاده کشته شدند بنابراین دولت نهم و دهم قاتل است!@! مثل پرونده سازی هایی که الان روزنامه های زنجیره ای دولت درباره بنزین پتروشیمی ها یا درباره مسکن مهر و … به راه انداخته اند.
    یکسال از عمر این دولت گذشت و مردم هیچ کاری ندیدند. امیدوارم در ۳ سال آینده حداقل یه کاری برای مردم ورامین شروع کنند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.