خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » دسترسی به اتوبان قم-گرمسار، ورامین را از بن بست خارج می کند

دسترسی به اتوبان قم-گرمسار، ورامین را از بن بست خارج می کند

فرماندار ورامین گفت: ایجاد آنتن های دسترسی ورامین به اتوبان قم – گرمسار ، این شهرستان را از بن بست خارج می کند.

محسن خوانساری روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای پروژه ملی اتوبان قم – گرمسار گفت: اجرای سریع، دقیق و به روز این اتوبان نشان از توان مهندسان ایران اسلامی در تأمین زیرساخت مورد نیاز پیشرفت و توسعه کشور دارد و این امر مایه مباهات و افتخار است .

وی افزود: ایجاد ۷۰ آبرو و زیرگذر، ۸۰۰ دستگاه آبرو لوله ای، بیش از ۳ میلیون مترمکعب خاکبرداری و بیش از ۸ میلیون متر مکعب خاکریزی در طول دو سال نشان از حجم بالای کار و توان مضاعف نیروهای متخصص ایرانی در اجرای پروژه های عظیم دارد.

81288803-5911285

فرماندار ورامین اظهار داشت: در کنار حجم عظیم کار در این بزرگراه، امنیت مسیر در اولویت پروژه قرار دارد و این امر باعث گردیده تا مسیر ایمن برای مسافران به وجود آید.

وی تصریح کرد: اتوبان قم گرمسار محور مواصلاتی چهار استان قم، تهران، سمنان و خراسان رضوی است و اتصال سه شهر بزرگ قم، تهران بزرگ و مشهد را میسر می کند.

خوانساری تصریح کرد: قرار گرفتن این محور مواصلاتی در مجاورت شهرک صنعتی چرمشهر زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش اقتصاد شهرستان ورامین را فراهم نموده و این منطقه را از بن بست خارج می کند.

وی گفت: اجرای پل چرمشهر بر روی اتوبان قم گرمسار، وضعیت امنی را برای دست یابی صاحبان صنایع به این شهرک صنعتی فراهم نموده و این امر می تواند در ایجاد انگیزه حضور سرمایه گذاران نیز نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده دولت در شهرستان ورامین اظهار داشت: با راه اندازی وافتتاح این اتوبان بسیاری از مشکلات ترافیکی غرب به شرق کشور مرتفع خواهد شد.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.