خانه » اخبار و رویدادها » واکنش امام جمعه ورامین نسبت به اظهارات غیرمنطقی علاء الدین بروجرودی

واکنش امام جمعه ورامین نسبت به اظهارات غیرمنطقی علاء الدین بروجرودی

نماینده ولی فقه در شهرستان ورامین در واکنش به شایعه دانستن تشکیل استان خرداد اظهار داشت: تشکیل چنین استانی نه تنها شایعه نیست بلکه مطالبه مردمی است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در واکنش به شایعه دانستن استان خرداد توسط وزیر کشور اظهار داشت: اصل این مطلب شایعه نیست این موضوع مطرح است، مطالبه مردمی است، مردم این منطقه می‌خواهند اینجا استان شود. موضوع در سفر رئیس جمهوری به وی هم منتقل شد و وی نیز موافقتی ضمنی بیان داشت.

وی افزود: کافیست وزیر کشور از رئیس جمهور بپرسد و بداند این موضوع شایعه نیست و واقعیت دارد، چند سال است این مسئله مطرح شده است. خواست و پیشنهاد مردم است، اقتضای شهرستان ورامین و مردم منطقه با آن سوابق درخشان در تاریخ انقلاب و فداکاری‌های صورت گرفته توسط این مردم دلیر در این نظام است.

امام جمعه ورامین تاکید کرد: این شایعه نیست، پیشنهاد است آن هم یک پیشنهاد جدی برای مسئولین.

امام جمعه ورامین سپس با اشاره به غیر منطقی خواندن تشکیل استان خرداد در کنار پایتخت توسط علاء الدین بروجرودی تصریح کرد: خیر این مسئله غیر منطقی نیست، کجای قانونی آمده تشکیل استان در کنار پایتخت غیر منطقی است، مگر استان قم کنار پایتخت تشکیل نشد، مگر استان البرز در کنار پایتخت نیست، این اظهار نظر تعجب‌آور است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.