خانه » اخبار و رویدادها » آثار تاریخی ورامین توسط راهنمایان معرفی می شود

آثار تاریخی ورامین توسط راهنمایان معرفی می شود

رئیس دفتر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: راهنمایان آثار تاریخی با استقرار در محل تاریخی شهرستان اقدام به این آثار را به گردشگران و بازدیدکنندگان معرفی می کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مجید ژاله نیا گفت: این راهنمایان در مسجد جامع، برج علاء الدوله و سایر آثار شاخص ورامین مستقر شده و نسبت به معرفی جنبه های مختلف این آثار به گردشگرانی که از آنها بازدید می نمایند اقدام می نمایند .

وی گفت : همچنین دفتر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین با همراه نمودن راهنمایان آثار تاریخی با تورهای مسافرتی و گردشگری، آثار شاخص و روستاهای هدف گردشگری را به آنان معرفی می نماید.

وی افزود: علاوه بر این، ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی با استقرار در مبادی ورودی شهرستان و نیز در محل مسجد جامع شهرستان ، با توزیع برشور و نقشه گردشگری شهرستان ، مسافران را جهت بازدید از آثار تاریخی ورامین راهنمایی نموده و اطلاع رسانی لازم را صورت می دهند .

وی اظهار داشت : هم اکنون ۲۵۴ اثر تاریخی در شهرستان ورامین وجود دارد که از این تعداد ۸۱ اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

وی افزود : در طول ایام نوروز مسافران و گردشگران می توانند به صورت رایگان از کلیه آثار تاریخی شهرستان ورامین بازدید نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.