خانه » اخبار و رویدادها » هدف ما این است که برنامه بودجه شهرستان هر چه می شود کارشناسی تر و علمی تر باشد

هدف ما این است که برنامه بودجه شهرستان هر چه می شود کارشناسی تر و علمی تر باشد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ، محمد علی یاسینی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین در خصوص فعالیت های کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: یکی از وظایف کمیته برنامه ریزی شهرستان این است که می بایست برنامه های بودجه و اعتبارات شهرستان را تنظیم نماید.

وی افزود: هدف ما این است که برنامه بودجه شهرستان هر چه می شود کارشناسی تر و علمی تر باشد و به همین منظور کمیته برنامه ریزی شهرستان اقدام به تشکیل جلساتی در قالب کارگروه کارشناسی برنامه ریزی بودجه شهرستان می نماید که در این کارگروه معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و رؤسای ادارات مرتبط شرکت دارند.

معاون فرماندار عنوان کرد: یکی از محاسن تشکیل این کارگروه آن است که در فصل برنامه ریزی، اطلاعات خوبی در اختیار کمیته برنامه ریزی قرار می گیرد که با استفاده از اطلاعات بدست آمده، این کمیته می تواند بهترین تصمیمات را اتخاذ نماید.

وی اضافه کرد: در واقع خروجی کارگروه کارشناسی، ورودی خوبی برای جلسات کمیته برنامه ریزی خواهد بود.

یاسینی بیان داشت: کار دیگری که در حوزه برنامه ریزی شهرستان انجام شده تصویب برنامه بودجه ۵ ساله ادارات است که ان شاء الله با عنایت به این برنامه، چشم انداز میان مدتی که برای شهرستان طراحی شده در طول این ۵ سال اجرایی خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.