خانه » اخبار و رویدادها » کمک ۳ میلیارد ریالی بانک ملی ایران جهت آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان ورامین

کمک ۳ میلیارد ریالی بانک ملی ایران جهت آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ، حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به جایگاه رفیع بانک ملی ایران در بین بانک های ایران و جهان اسلام اظهار داشت: ما در بانک ملی ایران در ارتباط با رفع نیازهای هموطنان اقدامات خوبی انجام داده ایم و سعی مان این بوده که با افزایش اقدامات کمکی در جهت رفع مشکلات اقشار کمتر برخوردار جامعه انجام دهیم.

وی افزود: همواره نیازمندی های هموطنان مورد توجه بانک ملی ایران بوده و هر آنچه در توان داشته ایم برای رفع نیازهای مردم انجام داده ایم.

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: در طی دولت های نهم و دهم رویکرد بانک ملی کمک به اقشار متوسط و ضعیف جامعه بوده و امروز شاهد آن هستیم که مسکن روستائیان و همچنین مسکن مهر به همت این بانک به بهره برداری رسیده است.

حیدری ادامه داد: علاوه بر امور اجرایی وظایفی اجتماعی بر عهده ما قرار دارد که یکی از آن ها کمک به آزادی زندانیانی است که بابت جرایم غیر عمد در حبس به سر می برند.

وی افزود: امروز به یاری خداوند متعال مبلغ ۳ میلیارد ریال از جانب بانک ملی ایران جهت آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان ورامین اختصاص و پرداخت خواهد شد تا ان شاء الله این عزیزان و خانواده هایشان در این روزهای پایانی سال عیدی خوبی از بانک ملی ایران دریافت نمایند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این قبیل اقدامات، امکانی است که مردم شریف با سپردن پس اندازهای قرض الحسنه خود به بانک ملی در اختیار ما قرار می دهند و ما امیدواریم بتوانیم اسباب خیر برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

شایان ذکر است مدیر عامل بانک ملی ایران قول مساعد داد که این بانک یک باب مدرسه در شهرستان ورامین احداث نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.