خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در ورامین برگزار شد

گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در ورامین برگزار شد

مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد امروز جمعه با حضور مردم و مسوولان شهرستان ورامین در محل زورخانه شهدای شهرداری این شهر برگزار و زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، رییس جمعیت حمایت از زندانیان شهرستان ورامین در این مراسم گفت: بسیاری از زندانیانی که هم اکنون به دلیل مسائل مالی در ندامتگاه ها به سر می برند در صورت همدلی و همراهی مردم و خیران نیک اندیش می توانند از آزادی برخوردار شوند.

حسین خلیلی افزود: برخی از این زندانیان به دلیل بدهی های بسیار اندک در زندان به سر می برند که شاید در زندگی های امروزه مبلغ بسیار ناچیزی باشد.

وی اظهار کرد: جمعیت حمایت از زندانیان شهرستان ورامین با همدلی و همراهی بسیاری از مردم از ابتدای سال جاری تا کنون زمینه آزاد سازی بسیاری از این افراد را فراهم آورده و در این کمک رسانی توجهی به محل سکونت آنان ندارد و تلاش دارد تا با کمک دادستانی مشکلات مالی زندانیان را برطرف کرده و آنها را به آغوش خانواده بازگرداند.

خلیلی بیان کرد: خانواده زندانیان با مشکلات فراوانی روبرو هستند و نبود سرپرست آنها را با بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی مواجه کرده که با آزادی این زندانیان، بسیاری از مشکلات نیز کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل زورخانه شهدای شهرداری ورامین نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران و ورزش دوستان ایران اسلامی همواره در فعالیت های خود مولای متقیان حضرت علی(ع) را مقتدا می دانند و در این مسیر، منش پهلوانی حکم می کند که از افراد نیازمند دستگیری شود.

محمد علی سیری افزود: در طول سه ماهه گذشته از زمان افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی زورخانه شهدای شهرداری ورامین، گامهای موثری برای رفع نیاز نیازمندان برداشته و با کمک خیران تلاش شده تا زمینه جمع آوری کمک های مالی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

وی اظهار کرد: در مراسم گلریزان بیش از یک میلیارد ریال از سوی خیران نیک اندیش اهدا شد که با هماهنگی با جمعیت حمایت از زندانیان ورامین، ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.