خانه » اخبار و رویدادها » به زودی عملیات اجرائی ساخت ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران آغاز خواهد شد

به زودی عملیات اجرائی ساخت ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران آغاز خواهد شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ورامین صبح امروز در نشستی که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد در خصوص رفع موانع و آغاز عملیات ساخت ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهر ورامین بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین پس از این نشست ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ویژه و حسن نظر فرماندهی محترم ناجا، سردار احمدی مقدم نسبت به شهرستان ورامین و قدردانی از تأکید ایشان در خصوص استقرار فرماندهی شرق در شهرستان ورامین گفت: از حدود دو سال پیش هماهنگی های لازم در خصوص واگذاری زمین و احداث ساختمان فرماندهی انتظامی ویژه شرق به عمل آمده بود که در مسیر اجرای موضوع برخی عوامل منجر به کندی کار شد.

وی افزود: به فضل خداوند متعال پس از اعلام نظر کمیسیون تبصره (۱) ماده (۱) قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، زمین به صورت قطعی به نیروی انتظامی واگذار خواهد شد. ضمن اینکه صورتجلسه تحویل موقت زمین نیز انجام شده است.

فرماندار ورامین اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات، عدم وجود راه دسترسی مناسب به زمین ستاد فرماندهی شرق بود که با نظر مساعد فرمانده محترم ناجا مقرر گردید معبری به عرض چهل متر توسط شهرداری، آزاد و پس از آماده سازی جهت بهره برداری نیروی انتظامی در اختیار قرار گیرد و پس از نهایی شدن موضوع و تثبیت راه دسترسی، عملیات ساخت ستاد آغاز شود.

مهندس منصوری عنوان کرد: با توجه به توافق صورت گرفته، شهرداری و شورای شهر باید تمام توان خود را برای این مهم مصروف دارند.

وی افزود: توقع این است که با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، شهردار محترم مسیر فوق الذکر را بازگشایی و در اسرع وقت آماده سازی نماید.

فرماندار ورامین تصریح کرد: بدیهی است پس از اقدام قاطع و سریع شهرداری، ساخت ستاد فرماندهی ویژه شرق استان تهران آغاز خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.