خانه » اخبار و رویدادها » مراسم تقدیر از ورزشکاران تیم تکواندو شهرداری ورامین

مراسم تقدیر از ورزشکاران تیم تکواندو شهرداری ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین: دقایقی پیش  و در محل فرمانداری ورامین از ورزشکاران و اعضای تیم تکواندو شهرداری ورامین تقدیر به عمل آمد.

ابتدای این جلسه استاد میر سرپرست تیم تکواندو به ارائه گزارش عملکرد این تیم پرداخت و اظهار داشت: قدم اول تشکیل این تیم را فرماندار ورامین برداشت و موجب شد این تیم تشکیل شود و به فضل خدا تیم تکواندوی شهرداری ورامین در مسابقات بین المللی فجر موفق شد عنوان قهرمانی را کسب نماید.

وی با اشاره به کسب عنوان نائب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ افزود: اصل هدف ما از تشکیل این تیم این بود که در آینده بتوانیم شرایطی را فراهم نماییم که بازیکنان تیم همه از جوانان شهرستان باشند تا با این کار رشدی در ورزش شهرستان ایجاد نماییم.

در ادامه شهردار ورامین ضمن تقدیر از بازیکنان و اعضای تیم تکواندو گفت: همانطور که استاد میر اشاره داشتند باید از زحمات و حمایت مهندس منصوری فرماندار ورامین نسبت به تشکیل تیم تکواندو و همچنین اقدامات خوبی که در حوزه ورزش شهرستان شده تشکر نماییم.

شهردار ورامین بیان کرد: با درخشش بازیکنان تیم تکواندوی شهرداری ورامین، این تیم بعد از تیم والیبال متین می تواند نام ورامین را در رسانه ها مطرح نماید.

وی افزود: در بودجه سال ۹۲ اعتبار خوبی برای احداث سالن ورزشی برای تیم تکواندو قرار داده ایم تا ان شاء الله این تیم بتواند به جایگاهی که استحقاق آن را دارد دست یابد.

در ادامه جلسه مهندس منصوری فرماندار شهرستان ورامین ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی این تیم در مسابقات بین المللی فجر گفت: امسال دو اتفاق مهم ورزش شهرستان را متحول کرده که یکی کسب مقام های تیم تکواندوی شهرداری ورامین و دیگری درخشش تیم والیبال متین بوده است.

فرماندار ورامین افزود: اگر بخواهیم ورزش همگانی را رونق بدهیم و ورزش را در جامعه نهادینه کنیم باید به ورزش قهرمانی بها بدهیم.

وی با بیان این که ورزش در جامعه شور و نشاط ایجاد می کند اظهار داشت: به حمد الله در حوزه ورزش شهرستان اقدامات خوبی انجام شده چه در حوزه سخت افزاری و چه در حوزه های نرم افزاری.

مهندس منصوری افزود: نگاه اول و هدف اول ما در ورود به عرصه های ورزش قهرمانی این بود که شور و نشاطی در شهرستان ایجاد نماییم که دو تیم تکواندوی شهرداری و والیبال متین ورامین توانسته اند موج خوبی را در شهرستان ایجاد نمایند.

وی اضافه کرد: نگاه دومی که داشتیم ارتقاء جایگاه شهرستان بود. برای ما مهم است که شهرستان در رسانه ها مطرح شود. که به حمد الله با درخشش تیم های ورزشی شهرستان این مهم انجام شده است.

محسن منصوری ادامه داد: در همین مسابقات جام فجر ساعت ها پخش مستقیم تلویزیون به افتخار آفرینی تیم تکواندوی شهرداری ورامین اختصاص داشت و ان شاء الله با اقدام کارهای مشابه در آینده شهرستان ورامین به عنوان شهرستانیی فرهنگی و ورزشی مطرح خواهد شد.

گفتنی است در انتهای این جلسه از بازیکنان و اعضای تیم تکواندوی شهرداری ورامین تقدیر به عمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.