خانه » اخبار و رویدادها » منصوری:ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است

منصوری:ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین مهندس منصوری فرماندار ورامین در جلسه تجلیل از هیأت های ورزشی فعال شهرستان ورامین گفت: ما مدعی هستیم که در این سه سال در حوزه ورزش شهرستان کارهای خوبی انجام شده که این اقدامات موجب رشد ورزش شهرستان شده است.

فرماندار ورامین افزود: زمانی که قرچک از شهرستان ورامین جدا نشده بود، سرمایه گذاری ویژه ای برای این تیم داشتیم که موجب قهرمانی این تیم فوتسال شد.

مهندس منصوری اظهار داشت: هم اکنون نیز با حمایت مسؤولین شهرستان دو تیم والیبال متین و تکواندوی شهرداری ورامین برای شهرستان افتخار کسب می کنند.

فرماندار ورامین افزود: علاوه بر شور و شوقی که ورزش قهرمانی در شهرستان ایجاد کرده بهره برداری دیگری نیز در این حوزه داشته ایم و آن هم انعکاس فعالیت های ورزشی شهرستان در رسانه ها بوده است.

وی افزود: به حمد الله در ورزش شهرستان هم در حوزه های سخت افزاری و هم در حوزه های نرم افزاری رشد خوبی داشته ایم.

مهندس منصوری ادامه داد: در گذشته سرانه ورزشی شهرستان به ازاء هر نفر تنها ۵/۵ سانتی متر بود که هم اکنون و با اقدامات خوبی که انجام شده این رقم به ۱۸ سانتی متر برای هر نفر رسیده و این بدان معناست که در این حوزه در حدود سیصد درصد رشد داشته ایم.

منصوری عنوان کرد: هم اکنون نیز چند پروژه خوب در شهرستان آغاز کرده ایم مثل زمین چمن مصنوعی، ورزشگاه ۵ هزار نفری و چند پروژه خوب دیگر که ان شاء الله انجام این اقدامات موجب رشد ورزش شهرستان می شود.

فرماندار ورامین اظهار داشت: در گذشته به ورزش شهرستان اهمیت ویژه ای داده نمی شد اما ما سعی کردیم جایگاه ورزش را با نگاهی ویژه در شهرستان بالا ببریم و این امر موجب شده ورزش وارد خانه های مردم بشود و در نتیجه ورزش قهرمانی در شهرستان رشد نماید.

محسن منصوری تصریح کرد: اخیرا مقام معظم رهبری با بیانی دقیق و کارشناسی فرمودند ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است و ما باید با بها دادن به ورزش قهرمانی زمینه رشد ورزش همگانی را ایجاد نماییم.

گفتنی است در پایان جلسه از رؤسای هیأت های ورزشی فعال شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.