خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: قصد ما از کمک به خانواده های زندانیان این است که مجازات مجرم به خانواده او کمتر تاثیر بگذارد

فرماندار ورامین: قصد ما از کمک به خانواده های زندانیان این است که مجازات مجرم به خانواده او کمتر تاثیر بگذارد

 

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، مهندس منصوری فرماندار شهرستان ورامین در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه حمایت از زندانیان، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و اعضای ستاد دیه کشور، گفت: در میان زندانیان بخشی هستند که به دلایل مشکلات مالی در حبس به سر می برند.

وی افزود: قانون کسی که مرتکب تخلف می شود را مجازات می کند حال اگر این شخص سرپرست خانوار باشد علاوه بر او خانواده این شخص هم دچار مشکل می شود.

مهندس منصوری بیان کرد: اگر فردی جرمی مرتکب شود تنها خود او مجرم است و نباید به خانواده او با این دید نگاه شود و آنان را مجازات کرد. به همین جهت و برای کمک به این خانواده ها باید هر چه در توان داریم به کار ببندیم.

وی ادامه داد: قصد ما از کمک به خانواده های زندانیان این است که مجازات مجرم به خانواده او کمتر تاثیر بگذارد.

فرماندار ورامین ادامه داد: به حمد الله در سال های اخیر انجمن حمایت از زندانیان با کمک دستگاه های دولتی و مردم شریف شهرستان کمک های خوبی به زندانیان جرایم غیر عمد اعطا کرده است.

وی اظهار داشت: ورامین و شهرستان های اطراف جزء مناطقی هستند که عمده مهاجرت در استان را به خود اختصاص داده اند و اقشاری که در این شهرستان ها سکونت دارند بیشتر از اقشار متوسط و یا متوسط رو به پایین هستند.

مهندس منصوری اضافه کرد: مراجعات به بانک ها جهت دریافت تسهیلات بسیار زیاد است و امیدواریم  آقای حیدری مدیرعامل محترم بانک ملی ایران علاوه بر کمکی که جهت آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص خواهند داد؛ اعتباری را نیز جهت تسهیلات قرض الحسنه و همچنین وام های اشتغال خانگی در اختیار بانک ملی شعبه ورامین قرار دهند.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.