خانه » اخبار و رویدادها » آغاز عملیات اجرایی کمربند جنوبی ورامین به طول ۱۶ کیلومتر

آغاز عملیات اجرایی کمربند جنوبی ورامین به طول ۱۶ کیلومتر

با حضور معاون استاندار تهران صورت گرفت
آغاز عملیات اجرایی کمربند جنوبی ورامین به طول ۱۶ کیلومتر


 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش عملیات اجرایی کمربند جنوبی ورامین به طول ۱۶ کیلومتر با حضور نعمت‌الله ترکی و مسئولان ارشد شهرستان ورامین آغاز و کلنگ این پروژه در منطقه آب‌باریک ورامین به زمین خورد.

شهردار ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در ارتباط با مزایای این پروژه عنوان کرد: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در این شهرستان با اجرایی شدن کمربندی جنوبی ورامین که جاده احمدآباد را به منطقه سکینه بانو متصل می‌کند، بسیاری از ترددهای اضافی از مرکز شهر کم شده و حجم ترافیک بخش مرکزی تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

رضا کارخانه با اشاره به اینکه طول این کمربندی ۱۶ کیلومتر است، گفت: پروژه کمربندی جنوبی شهر ورامین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری برای کاهش ترافیک شهری است که با طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۲۰ متر به همت سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران اجرا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در هشت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمربندی شمالی ورامین، میدان ولیعصر(عج) را به میدان بسیج ورامین متصل می‌کند و این مهم در کاهش میزان ترافیک نقش بسزایی دارد.

شهردار ورامین در پایان با اشاره به مراحل اجرای این طرح تصریح کرد: در فاز نخست مراحل خاک‌برداری، ریگلاژ و تسطیح مسیر، زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت در هشت کیلومتر نخست کمربندی جنوبی ورامین صورت می‌گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.