خانه » اخبار و رویدادها » ۱۵ خرداد به عنوان مبداء انقلاب اسلامی باید برای همیشه تعطیل باشد

۱۵ خرداد به عنوان مبداء انقلاب اسلامی باید برای همیشه تعطیل باشد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ،  امام جمعه موقت ورامین گفت : یکی از شگردهای مهم فتنه گران در جهت ایجاد انحراف در جوامع اسلامی استخدام چهره های موجه برای رسیدن به اهداف خود است،آنها سعی می کنند حرف های خود را از زبان افرادی که در جامعه مورد قبول می باشند بیان کنند.

وی با بیان اینکه فتنه گران شعارهای خود را توسط افراد موجه مطرح می کنند واز برخی افراد سودجو حمایت مالی می کنند افزود: این افرادمی دانند نقطه قوت جامعه شیعی ، رهبری مذهبی و در راس آن ولایت فقیه و مرجعیت دینی می باشد، تلاش دارند با سخن پراکنی علیه مرجعیت شیعه به اهداف شوم خود دست یابند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: با این که مذاکرات اخیر نسبت به گذشته موفقیت آمیزتربوده ولی غربی ها باید بدانند استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیزحق ایران است و مبانی دینی و اعتقادی ما با ساخت بمب اتم مخالف است .

محمودی افزود : مردم باصلابت این مرز و بوم به هیچ وجه از حق خود در برخورداری از انرژی هسته ای نخواهند گذشت و این یک خیال خام است که ایران دست از انرژی هسته ای بردارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان بر حفظ روحیه امید در جامعه بیان داشت: درست است که تحریم ها سنگین است اما مشکلات غیر قابل حل نیست،مردم بدانند تمام این تحریم ها و عصبانیت های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور صورت گرفته است.

محمودی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمنی غرب و آمریکا با ملت ایران در مورد مساله هسته ای نیست،مساله هسته ای بهانه است زیرا آنان از پیشرفت ایران در هراس می باشند .

امام جمعه موقت ورامین همچنین درباره موارد منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر حذف تعطیلی ۱۵ خرداد از تقویم کشور گفت: در مورد حذف تعطیلی ۱۵ خرداد،باید بدانیم امام(ره) به صراحت از تعطیلی این روز صحبت کرد.

محمودی گفت: مردم و مسئولان ورامین اعلام می دارند ۱۵ خرداد به عنوان مبدا انقلاب اسلامی باید برای همیشه تعطیل باشد.

* رهبری محور وحدت در کشور است

امام جمعه منطقه خیرآباد گفت : مقام معظم رهبری محور وحدت در کشور است و باید با تکیه بر این اصل مترقی زمینه ارتقاء بیش از پیش نظام را فراهم نمود .

حجت الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری گفت : مقام معظم رهبری، ضامن یک پارچگی کشورو محور وحدت می باشند و توجه به نظرات حکیمانه ایشان که همواره فصل الخطاب می باشد برهمگان از جمله مسئولین لازم است.

وی گفت: پایبندی به اصل مترقی ولایت فقیه باید خود را در عمل افراد نشان دهد و تنها با شعار و حرف نمی توان ولایتمدار بود.

وی افزود: امروز مسئولان وظیفه دارند تا با وحدت و همگرایی بیشتر حول محور ولایت زمینه را برای کاهش مشکلات معیشتی مردم را فراهم آورند .

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل گفت : تأسیس بنیاد شهید در۲۲ اسفند ماه ۱۳۵۸ در راستای توجه خاص به جامعه ایثارگر و فداکار و فرزندان شجاع و پاک کشورمان صورت گرفته است .

وی گفت : دفاع مقدس گنجینه عظیمی از درس، اخلاق و کمال انسانی است و امروز پیام و تفکر شهیدان ملت ایران در همه جای جهان منتشر شده است.

وی تصریح کرد: شهدا برگزیدگان عصر و نسل ما بودند، کسانی که خداوند از باغ و بستان این ملت آنان را دستچین کرد و نعمت خداوند برخوردار شدند.

محسن زاده اظهار داشت :تجلیل و تکریم خانواده شهدا خانواده های معظمی که امید مردم هستند و در جامعه می درخشند توفیقی از سوی خداوند است که فقط نصیب بندگان شایسته و صبور می شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، تقویت این کانون ها را زمینه ساز احیای کارکرد مسجد یاد کرد.

امام جمعه خیرآباد افزود : کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی منسجم و اصولی نیاز روز نسل جوان را برآورده نمایند .

محسن زاده گفت : متأسفانه در حال حاضر از ظرفیت های مساجد به طور مناسب استفاده نمی شود و به جای کیفیت بخشیدن به فعالیت ها بیشتر به دنبال کمّیت فعالیت ها می باشند که تقویت کانونهای فرهنگی هنری در کنار مساجد می تواند موجب ارتقای سطح کیفی برنامه ها شود .

محسن زاده همچنین با گرامیداشت هفته منابع طبیعی ، از طبیعت به عنوان کلاس خدا شناسی و کلاس معاد یاد کرد .

وی تصریح کرد : در هفته منابع طبیعی باید سه اصل حفظ منابع طبیعی ،توسعه کمی و کیفی منابع طبیعی و استفاده بهینه از منابع طبیعی را مد نظر قرار داده و آن را به عنوان یک فرهنگ در طول سال مورد توجه قرار داد .

* چشمان بیدار ولایت فقیه تمامی حقایق جامعه را رصد می کند

امام جمعه شهر جواد آباد گفت: چشمان بیدار ولایت فقیه تمامی حقایق جامعه را رصد می کند و راه را برای مردم و مسئولین نشان میدهد .

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه جواد آباد که در مصلای این شهر برگزار شد افزود : سخنان تحلیلی ، هدایتگرانه و بصیرت زای مقام عظمای ولایت در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری نکاتی را در خود جای داده بود که باید آنها را به درستی فهمید و به کار بست .

وی گفت : مقام معظم رهبری با چشمان ولایت همه چیز را رصد می کنند و ملت ، دولت و مسئولین را به وظائف دینی و سیاسی خود آشنا می کنند و درصدد بالابردن بصیرت ملت و مسئولین می باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در لزوم توجه به افزایش روحیه دلبستگی میان مردم و نظام گفت : امروز همه مسئولین وظیفه دارند تا روحیه امید را در بین مردم و بویژه جوانان حفظ و تقویت نمایند ، هر چند نشانه های امید در بین ملت فراوان است و همین استمرار موفقیت های چشمگیر ملت ایران یکی از نشانه های امید است .

حسینی افزود : هدف اصلی تحریم های استکبار جهانی علیه ایران این است که مردم را در مقابل نظام قرار بدهند ولی مردم در ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکنی به آنان دادند و یقینا این امر در انتخابات ریاست جمهوری تکرار خواهدشد .

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به پرورنده سازی مجدد غرب علیه ایران با بهانه های حقوق بشر گفت : در گزارشی که علیه ایران تهیه شده هیچ اشاره ای به تحریم های یک جانبه وضع شده از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه مردم ایران اشاره نشده است .

حسینی افزود : در فلسطین به قرآن اهانت می شود ، به تعدادی از زنان مسلمان که در محوطه مسجد الاقصی قرآن می خوانند بی حرمتی می شود ، در سرزمین های اشغالی زنان و کودکان بی دفاع را می کشند ، در بحرین مردم بی دفاع را به شدت سرکوب می کنند و در پاکستان مسلمانان را هدف تروریستی قرار می دهند ولی استکبار همواره در برابر این جنایات سکوت اختیار می کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.