خانه » اخبار و رویدادها » با مزاحمت‌های چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می‌کنیم

با مزاحمت‌های چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می‌کنیم

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: امروز قدرت جدیدی به نام ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه می‌درخشد و خواب راحت را از چشمان سران نظام سلطه ربوده است و این اقتدار به برکت خون شهداست.

به گزارش ورامین سیتی به نقل فارس ، جمال نیکجو ساعتی پیش در جمع مردم شهرستان ورامین اظهار داشت: طبق نظر‌سنجی کارشناسان نیروی انتظامی ویژه، شرق استان تهران مقام نخست در کسب رضایتمندی در کشور را کسب کرده و این به برکت همکاری شما عزیزان با پلیس است.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس در نظام اسلامی تفاوت ماهوی با پلیس در کشورهای غربی دارد، رویکرد ناجا طبق منویات مقام معظم رهبری در همراهی و همکاری مردم و نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «نیروی انتظامی هم مظهر اقتدار است که می‌خواهد امنیت کشور را تأمین و حفظ کند و هم مظهر مهربانی، دلسوزی و روحیه رأفت نظام نسبت به آحاد مردم است.» رهبری در این فرمایش به موضوع مردم تأکید دارند. باید همه دست به دست هم کار پیشگیری را انجام می‌دهند.

نیکجو عنوان کرد: مردم با رعایت قانون، قانونمندی و رعایت مقررات، پلیس را حمایت می‌کنند.

*دشمن در برابر نظام اسلامی درمانده شده است

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به جنگ‌های روانی و اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی بیان داشت: زمانی آمریکا برای خود ابرقدرتی بود؛ اما امروز قدرت جدیدی به نام ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه می‌درخشد و خواب راحت را از چشمان سران نظام سلطه ربوده است، این اقتدار به برکت خون شهدا است؛ مشخص است که دشمن برای مقابله با این قدرت به صورت روزافزون فشار می‌آورد تا تحریم اقتصادی راه می‌اندازد؛ اما شکست خواهد خورد.

وی ابراز داشت: دشمنان نظام بحث ارز را راه انداخته‌اند، اما شکست خوردند. دلیل این شکست‌ها هم همگامی مردم با مقام معظم رهبری است.

نیکجو تأکید کرد: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود علیه نظام ما بهره می‌برد و سعی دارد با ترویج مواد مخدر صنعتی، سی‌دی‌های مستهجن و… جوانان ما را آلوده کند تا نتوانند کشور را در راه پیشرفت همراهی کنند، باید والدین مراقب باشند، ماهواره‌ها برای فرهنگ فرزندان ما کشنده است، پلیس فتا گاهی گزارش از ورود برخی نوجوانان و جوانان به سایت‌های مخرب می‌دهند، باید مراقب حملات دشمن در فضای مجازی و سایبری باشیم.

*با مزاحمت‌های چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می‌کنیم

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به چهارشنبه آخر سال تأکید کرد: پلیس با هیجان و شادی مردم مخالف نیست، نظام ما و رهبر معظم انقلاب بر شادی مردم تأکید دارند اما هر چیزی قانون و ضابطه‌ای دارد؛ ما با هرگونه مزاحمت برای مردم به شدت مخالفیم. والدین باید فرزندان خود را آگاه کرده و بر رفتار آنها نظارت کنند و حال بیماران را رعایت کنند.

وی در پایان عنوان کرد: با مزاحمت‌های چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می‌کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.