خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ثبت تخلفات رانندگی در ورامین مکانیزه شد

ثبت تخلفات رانندگی در ورامین مکانیزه شد

ظهر شنبه و همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، مسئولان و مدیران اجرایی، مرکز مانیتورینگ پلیس در ورامین افتتاح شد.

راه اندازی مرکز مانیتورینگ در ورامین به منظور مقابله با جرائم و نظارت دقیق بر عبور و مرور وسائل نقلیه همواره از مطالبات و درخواست های مردم و شهروندان بود که پس از سال های تلاش و با همت شهرداری ورامین محقق شد.

با افتتاح رسمی مرکز مانتیورینگ شهرداری ورامین و استقرار مأموران راهنمایی و رانندگی در این مرکز، عبور و مرور وسائل نقلیه در خیابان ها و میادین اصلی ورامین به دقت رصد می شود و با تخلفات احتمالی نیز برخورد لازم انجام خواهد شد.

مرکز مانتیورینگ در گسترش امنیت اجتماعی موثر است

علی حیدریان شهردار ورامین اظهار داشت: مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین پس از پیگیری های متمادی و به منظور گسترش امنیت اجتماعی و نظارت دقیق تر پلیس بر عملکرد رانندگان راه اندازی شد.

وی افزود: تاکنون مسئولان مختلف نظیر معاون استاندار تهران از این مرکز بازدید کرده اند و با استقرار مأموران پلیس در مرکز مانیتورینگ شهرداری  ورامین برخورد با متخلفانی که قوانین را رعایت نمی کنند، در دستور کار قرار می گیرد.

تنظیم عبور و مرور شهروندان ورامینی با راه اندازی مرکز مانیتورینگ

سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران نیز در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین اظهار داشت: از امروز مأموران پلیس به دقت بر روند فعالیت رانندگان در خیابان های ورامین نظارت می کنند.

وی افزود: هم اکنون با تلاش های انجام شده بیش از ۱۶ نقطه از خیابان ها و میادین اصلی شهر ورامین زیر ذره بین دوربین های مرکز مانیتورینگ قرار دارد و این مرکز امکان نظارت دقیق تر را برای پلیس فراهم می کند.

سرهنگ ناظری گفت: هم اکنون امکان جریمه متخلفانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند برای پلیس فراهم شده و امکان ثبت جریمه ها به صورت مکانیزه وجود دارد.

سرهنگ علیرضا همیانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران نیز در این زمینه اظهار داشت: با راه اندازی مرکز مانیتورینگ و استقرار مأموران پلیس در این مرکز، صدور برگه جریمه به صورت مکانیزه فراهم شد.

وی افزود: کسانی که تخلفاتی نظیر پارک دوبل، توقف در مناطق ممنوع و غیره را انجام می دهند توسط دوربین های شهری ثبت و برای آنان برگه های جریمه صادر می شود.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.