خانه » اخبار و رویدادها » منصوری : رفع نیاز مردم نوعی عبادت است

منصوری : رفع نیاز مردم نوعی عبادت است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان ورامین ، امروز با حضور مهندس منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین و جمعی از مسؤولین شهرستان نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ورامین افتتاح شد.

مهندس منصوری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی جهت برگزاری نمایشگاه، گفت: رفع نیاز مردم نوعی عبادت است خداوند متعال افتخار رافع نیاز مردم بودن را به ما عنایت فرموده و باید با هر چه در توان داریم تلاش کنیم تا با رفع نیازهای مردم مقرب درگاه حق باشیم.

فرماندار ورامین افزود: در شرایط فعلی کشور قشر ضعیف و کمتر برخوردار دچار مشکلاتی شده اند که برخی از این مشکلات ناشی از تحریم ها و بخشی دیگر ناشی از کارشکنی های داخلی و خارجی است که این ها عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی اضافه کرد: مردم با درایت و مدیریت مثال زدنی خود و با صبری که از خود نشان داده اند زندگیشان را اداره می کنند اما مسؤولین هم وظایفی دارند و باید با تمام توان سعی کنند حجم مشکلات مردم را کمتر نمایند.

مهندس منصوری تصریح کرد: برگزاری این نوع نمایشگاه ها که موجب می شود مردم با پرداخت هزینه کمتر به مایحتاج خود دسترسی پیدا کنند جزئی از وظایف مسؤولین است که به فضل خدا امروز شاهد افتتاح این نمایشگاه هستیم.

وی با بیان این نکته که امیدواریم این نمایشگاه محیطی برای رفع نیاز مردم باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کشور ما در پیچ تاریخی قرار دارد. این پیچ تاریخی هم در امور فرهنگی و هم در مسائل اجتماعی است و همه باید همت کنیم تا به خوبی از این پیچ تاریخی عبور نماییم.

گفتنی است نمایشگاه بهاره ورامین شامل هشتاد غرفه از قبیل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای تنظیم بازار بوده و تا ۲۵ اسفند ماه آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان ورامین می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.