خانه » اخبار و رویدادها » جلسه حمایت از زندانیان در فرمانداری ورامین برگزار شد

جلسه حمایت از زندانیان در فرمانداری ورامین برگزار شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پورتال فرمانداری شهرستان ورامین ، صبح دیروز جلسه حمایت از زندانیان در فرمانداری ورامین برگزار شد.

 این جلسه با حضور فرماندار شهرستان، دادستان، رئیس دادگستری، شهرداران ورامین، قرچک و جواد آباد، جمعی از مسؤولین شهرستان و خیرین و اعضای انجمن حمایت از زندانیان در فرمانداری ورامین برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسینی دادستان ورامین گفت:  با یاری خدا دو سال تجربه برگزاری مراسم خیرین حمایت از زندانیان را در سال های گذشته داشته ایم و تعداد قابل توجهی زندانی های غیر عمد را آزاد کرده و مبالغی نیز به عنوان کمک به خانواده زندانی ها پرداخت کرده ایم.

وی افزود: اگر فردی جرمی مرتکب شود تنها خود او مجرم است و نباید به خانواده او با این دید نگاه شود و نباید آنان را مجازات کرد. به همین جهت و برای کمک به این خانواده ها باید چنین مراسمی را با تمام توان برگزار نماییم.

در ادامه میرزائی رئیس دادگستری ورامین گفت: قصد ما از کمک به خانواده های زندانیان این است که مجازات مجرم به خانواده او کمتر تاثیر بگذارد.

وی افزود: غالبا کسی که در حبس است نان آور خانواده بوده و اکنون این خانواده دچار مشکلات عدیده ای شده است. به همین منظور انجمن حمایت از زندانیان سعی دارد در مناسبت های مختلف برای کمک به خانواده زندانیان و همچنین جهت آزادی زندانیان غیر عدم اقدام نماید.

در این جلسه مهندس منصوری فرماندار ورامین ضمن تقدیر از اعضای انجمن حمایت از زندانیان گفت: زندانیان و خانواده محترم آنان جزئی از مردم هستند و اغلب آنان از خانواده های کم برخوردار جامعه به حساب می آیند که باید برای معیشت این خانواده ها اقدامات ویژه ای انجام شود.

وی افزود: برای هر چیزی بهاری است و بهار احسان و نیکوکاری همین روزهای پایانی سال است و باید همه دست به دست هم بدهیم و عیدی خوبی برای این خانواده ها تأمین کنیم.

فرماندار ورامین اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم گلریزان حمایت از زندانیان باید با تبلیغات شهری از مردم و همچنین خیرین برای حضور در جلسه دعوت شود.

وی افزود: هر کدام از شهرداری های ورامین، قرچک و جواد آباد به عنوان اولین کمک به این مراسم هر کدام قطعه زمینی را جهت حمایت از زندانیان اختصاص دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.