خانه » اخبار و رویدادها » گلایه مصطفی کارخانه از صدا و سیما و ضرغامی

گلایه مصطفی کارخانه از صدا و سیما و ضرغامی

matin varamin saypa 91 12 02 www varamincity com %2855%29 گزارش تصویری دیدار والیبال متین ورامین و سایپا (2)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: برای گذاشتن از سد سایپا و صعود به فینال موتور چهارم خود را روشن می‌کنیم.

 مصطفی کارخانه اظهار کرد: خوشبختانه در دور رفت پلی آف، یک برد ارزشمند مقابل سایپا بدست آوریم. البته با پیروزی های مکرر با متین ورامین سطح انتظارات را تا حد زیادی بالا برده‌ایم. فکر می‌کنم حتی مقابل تیم ملی برزیل هم مردم ورامین از ما انتظار برد دارند! این جزو نکته های مثبت ورزشی است که تیمی در ورامین شکل می‌گیرد و در بین اقشار مختلف مردم هوادار دارد. این تیم سرگرمی مردم ورامین شده است، واقعا ورامین به گردن نظام و این مردم حق دارد. قیام ۱۵ خرداد از ورامین سرچشمه گرفت و انقلاب به برکت این شهر شکوفا شد.

 وی افزود: خیلی خوشحالم که در ورامین یک تیم والیبال شکل گرفته است. صرف نظر از نتیجه ای که حاصل شود همین تشکیل تیم والیبال در این شهر جای خوشحالی دارد. من به عنوان یک ورامینی با تمام وجود در خدمت تیم هستم و سعی می‌کنم تمام تجربیات مربیگری خود را در این شهر پیاده کنم.

سر مربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به چگونگی پیروزی مقابل سایپا در دور رفت پلی آف گفت: خیلی مصمم بودیم سایپا را مغلوب کنیم . سایپا همان تیمی بود که در دور مقدماتی دو بار مار شکست داده بود به هر صورت برایمان خیلی مهم بود که از سد این تیم بگذریم. ما در تیم فصل اول دنبال خودشناسی بودیم چرا که متین ورامین برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت می‌کرد و نیاز داشتیم نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی کنیم. در مرحله دوم هدف ما صعود به پلی آف بود که خوشبختانه این هدف محقق شد. حالا هم معتقدیم این ظرفیت وجود دارد که به فینال برویم. همه تیم های حاضر در پلی آف تقریبا هم قدرت هستند و فکری کنم که با کمی هوشیاری می‌توانیم به فینال برویم مردم خوب ورامین و شرکت متین همچنین امام جمعه و فرماندار شهر حمایت های خیلی خوبی از ما به عمل آوردند و زمینه موفقیت را برای تیم ایجاد کردند.

کارخانه یادآور شد:‌ در جلسه تمرین قبل از بازی برگشت با سایپا برای بازیکنان مثالی زدم. در صنعت هوا و فضا می‌گویند هواپیما چهارموتوره است. موتور چهارم معمولا روشن نمی‌شود مگر در شرایط اضطراری و به نظرم باید موتور چهارم تیم والیبال متین ورامین را روشن کنیم تا به فینال برویم. اگر قبلا با یک موتور شش سیلندر بازی ها را می‌بردیم حالا باید با ۱۲ سیلندر برای موفقیت تلاش کنیم!

 سرمربی تیم والیبال متین ورامین با گلایه از رسانه ها به ویژه صدا وسیما گفت‌: واقعا انتظار من از رسانه ملی و سایر مطبوعات در این فصل برآورده نشد. جا داشت که در طول لیگ بیشتر اخبار مربوط به بازی های ما پوشش داده می‌شد. من قبلا در صنایع دفاع کارمند ضرغامی بودم. وی سال ها مدیر من بود و لطف زیادی به ما داشت. از زمانی هم که به صدا و سیما رفت همواره از او تشکری می‌کردم. ولی واقعا احساس می‌کنم صدا و سیما نیست به پوشش اخبار تیم والیبال متین ورامین کم لطفی کرد. نمی دانم چرا اما گویا حتی در اخبار هم از به کار بردن اسم تیم ما طفره می‌رفتند. امیدوارم مسئولان به ویژه شخص ضرغامی نسبت به این موضوع اقدام لازم را اتخاذ کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.