خانه » اخبار و رویدادها » مصاحبه با سرمربی جدید تیم والیبال متین ورامین

مصاحبه با سرمربی جدید تیم والیبال متین ورامین

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال متین ورامین در خصوص شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: از ابتدای هفته با حضور بازیکنانی چون احسن شیرکوند، پرویز پزشکی، مصطفی شریفات، حسام بخششی، علیرضا نادی، رحمان داوودی، علی اصغر رزم فر، مسعود عزیزی، بهرام فرید، بهزاد حیدر شاهی، شاهین مفیدی، مهدی فرجی و وحید والی تمرینات خود را سالن شهید گل عباسی آغاز کرده ایم و بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی تمرینات را دنبال می کنند.

وی افزود: اولویت تیم را در جذب بازیکن اخلاق مداری قرار داده و بر اساس این سیاست بازیکنان مدنظر خود را جذب کردیم، قیمت بازیکنان ملی پوش نیز روند صعودی بالایی را داشت و در مجموع با توجه به بودجه ای که در اختیار باشگاه بود بازیکنان با تجربه ای را به خدمت گرفتیم.

 torkashvand

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در خصوص مسئله جام باشگاه های جهان و سهمیه متین ورامین که در اختیار تیم پیکان قرار گرفت نیز اظهار کرد: متاسفانه چندی پیش نامه از سوی باشگاه متین به فدراسیون والیبال ارسال شد که در آن نامه انحلال متین قید شده بود،فدراسیون نیز با استناد به این نامه تیم پیکان را بعنوان نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های جهان معرفی کرد.

وی ادامه داد: در صورت حضور تیم پیکان نیز ما آرزوی موفقیت برای این تیم در تورنمنت پیش رو می کنیم اما این حق طبیعی مردم ورامین و تیم این شهر است که در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت کند و مسئولین باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا تکلیف مشخص شود.

ملی پوش اسبق والیبال ایران در خصوص استفاده از بازیکنان تیم های پایه در تیم بزرگسالان گفت: خوشبختانه شهر ورامین پتانسیل بسیار عالی در پرورش بازیکن دارد و در حال حاضر نیز دو بازیکن به نام های محمود رسولی و اسماعیل طالبی در تیم ملی نوجونان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که فدراسیون همانند سال گذشته تمامی بازیکنان تیم ملی نوجوانان را در تیم دیگری جذب نکند صحبت های لازم برای حضور این بازیکنان در تیم متین ورامین شده است.

ترکاشوند در پایان ضمن تشکر از مسئولین شهر ورامین و در راس آن ها دکتر سید حسین نقوی حسینی،مجید بذرافشان و احسن الله شیرکوند برای تیمداری در فصل جاری، تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری عظیم تیم های دیگر، سال بسیار سخت و دشواری را پیش روی خود داریم اما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه ممکن خواهیم کرد و در این راه بیش از پیش نیازمند حمایت هواداران پرشور و مردم خونگرم ورامین هستیم.

لازم به ذکر است، بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال از اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد و تیم متین وارنا صالحین بعنوان نماینده شهر ورامین در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.