خانه » اخبار و رویدادها » سرمربی متین: صعود به جمع چهار تیم برتر را به مردم تبریز تبریک می گویم

سرمربی متین: صعود به جمع چهار تیم برتر را به مردم تبریز تبریک می گویم

بهروز عطائی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به باخت تیم متین ورامین و حذف از لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: متین بازی سختی را با تیم شهرداری تبریز برگزار کرد.

سرمربی تیم متین ورامین با تأکید بر این نکته که تیم شهرداری مستحق پیروزی بر متین بود، افزود: تیم شهرداری تبریز با بازی خوب خود، مستحق پیروزی بود و بنده این پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر را به مردم تبریز تبریک می گویم.

وی با اشاره به عدم نمایش پتانسیل بازیکنان متین در دو بازی مرحله پلی آف ادامه داد: بازیکنان متین ورامین نتوانستند در دو بازی مرحله پلی آف قابلیت و توانمندی که داشتند را به نمایش بگذارند.

شامگاه چهارشنبه تیم متین ورامین در دومین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی به مصاف شهرداری تبریز رفت که در صورت شکست از گردونه مسابقات حذف می شد به همین خاطر باید در این دیدار به پیروزی می رسید.

مدافع عنوان قهرمانی که بازی دور رفت را با نتیجه سه بر یک در سالن شهید گلعباسی ورامین به حریف تبریزی خود واگذار کرد، در دیدار برگشت نیز نتوانست بازی های دور مقدماتی را از خخود به نمایش بگذارد و با شکست سه بر یک در دیدار برگشت، وداعی زودهنگام با مسابقات لیگ داشت.

تیم شهرداری تبریز با سرمربیگری عادل بناکار توانست با تکیه بر جوانان با انگیزه و مستعد خود برای نخستین بار به جمع چهار تیم پایانی صعود کند و تیم متین ورامین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای نخستین بار در سه فصل حضور خود در لیگ برتر، از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

تیم متین ورامین با این شکست نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و فرصت حضور مجدد در جام باشگاه های آسیا را نیز از دست داد اما همچنان به عنوان نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان حاضر خواهد شد، مسابقاتی که آبانماه ۹۴ در برزیل برگزار می شود.

گفتنی است تیم متین ورامین که در دو فصل گذشته حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی رسیده و قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.