خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: توجه به معیشت مردم مهترین دغدغه مسؤولان باشد

فرماندار ورامین: توجه به معیشت مردم مهترین دغدغه مسؤولان باشد

فرماندار شهرستان ورامین

فرماندار شهرستان ورامین از مسوولان این شهرستان خواست موضوع معیشت مردم را به عنوان مهمترین دغدغه خود بدانند و به آن توجه ویژه داشته باشند .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا محسن منصوری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین افزود: در زمینه تنظیم بازار مصرف بیش از ۱۵ دستگاه وظیفه نظارت بر بازار را برعهده دارند و باید تمام تلاش و وقت خود را صرف کنند تا در روزهای پایانی سال که اوج خرید مردم است بازار مصرف بدرستی مدیریت شود .

وی گفت: تمام دستگاه های نظارتی باید تلاش کنند با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به سرکشی کامل از تمام اصناف اقدام ، کمبودها را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند .

منصوری اظهار داشت : با وجود فشارها و تحریم های اقتصادی دشمنان ، تمام کالاهای اساسی مورد نیازمردم تأمین شده و باید در توزیع آن نظارت و مدیریت لازم اعمال شود تا مشکلی در تهیه مایحتاج مردم بوجود نیاید .

فرماندار ورامین گفت:با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال شهرداری ها می باید نسبت به آماده سازی فضای بصری شهر اقدام و زمینه را برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم و جاذبه های گردشگری و قابلیت های شهرستان را بیش از پیش معرفی کنند.

منصوری اظهار داشت : یکی از مهمترین مسائلی که در ایام نوروز می باید مورد توجه قرار گیرد حفظ امنیت اماکن و منازل مردم است که این امر باید با تلاش و همت بیش از پیش مأموران نیروی انتظامی محقق شود .

فرماندار ورامین اظهار داشت: حفاظت از تأسیسات زیربنایی دستگاه ها و رعایت مسائل مربوط به پدافند غیر عامل از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد .

منصوری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال ۹۲ گفت : یکی از مهمترین مباحثی که باید در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد ، پرهیز مسوولان و رؤسای ادارات از حضور در فضای تبلیغاتی است زیرا ما تنها وظیفه اجرای انتخابات را برعهده داریم و هرکسی را که مردم انتخاب کنند برای ما محترم و قابل قبول است .

امام جمعه خیرآباد نیز در این جلسه گفت:امروز سلامت اندیشه بستگی به ولایت مداری و پیروی شفاف و شجاعانه از ولایت فقیه دارد .

حجت الاسلام جعفر محسن زاده افزود : امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های چشمگیری در ایران اسلامی هستیم و این امر باعث شده استکبار جهانی تلاش کند با فشارهای اقتصادی و تحریم در برابر این پیشرفت ها سد ایجاد کند .

وی گفت : مردم ایران اسلامی با حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت ، ولایت مداری و وحدت عینی خود را ثابت کردند و حال نوبت مسوولان است که با پیروی محض از ولایت فقیه و پرهیز از تفرقه زمینه را برای رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنند.

امام جمعه خیرآباد بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند با تحمیل فشارهای اقتصادی مردم را از مسیر اهل بیت عصمت و طهارت خارج سازند و ایران را به مذاکره یکسویه مجبور کنند ولی مردم ایران نشان دادند که با پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) فقر و فشار اقتصادی را تحمل می کنند ولی زیر باز ظلم و ستم نمی روند .

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین در این نشست گفت : بحث انتخابات آزاد همسو با خواست دشمن مطرح شده است و صحبت از انتخابات آزاد در اصل آب به آسیاب دشمن ریختن است و باعث می شود که دشمن این جسارت را به خرج دهد که به صحت انتخابات ایران هجمه وارد کند .

ˈ سید جمال جلیلی ˈ افزود: حضور مردم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن زمینه را برای خلق حماسه ای دیگر در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کرد و نشان داد که مردم همواره در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده می باشند .

وی گفت: با وجود این که مراحل اجرایی انتخابات به طور رسمی آغاز نشده ولی باید از هم اکنون خود را برای فراهم کردن سازو کار برگزاری انتخاباتی پرشورآماده کنیم.

جلیلی اظهار داشت : امروزدشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا مانع از برگزاری انتخابات پرشور در کشور شوند و یا اگر این انتخابات برگزار شد ، روند آن را با مشکل مواجه سازند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.