خانه » اخبار و رویدادها » رئیس شورای شهر: مترو از زیر شهر ورامین عبور می‌کند/ تجزیه به نفع مردم خیرآباد نیست

رئیس شورای شهر: مترو از زیر شهر ورامین عبور می‌کند/ تجزیه به نفع مردم خیرآباد نیست

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین گفت: ایستگاه کنونی راه‌آهن ورامین تبدیل به ایستگاه مترو می‌شود و راه‌آهن به خارج از محدوده شهر خواهد رفت و مترو از زیر شهر ورامین عبور می‌کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر ورامین با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران در مصلای بزرگ صاحب الزمان (عج) ورامین ضمن بازدید از نمایشگاه به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان انقلاب را مایوس ساخت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: این حضور پر شور را ارج می‌نهیم و به‌عنوان یک خدمتگزار کوچک به نوبه خود از آحاد مردم متشکرم.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در تقدیر از حضور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: جا دارد برای این حضور همه عمر از ملت بزرگوار ایران متشکر باشیم، این حضور عظیم موجب امیدواری بیش از پیش دوستان انقلاب در سراسر جهان شد و دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس ساخت.

ارتقاء با تجزیه متفاوت است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر تجزیه منطقه‌ای از مناطق شهرداری ورامین گفت: ارتقاء با تجزیه متفاوت است، ما معتقدیم در این مبحث تجزیه دارد اتفاق می‌افتد، این تجزیه حتی به ضرر خود شهروندان خیرآباد هم هست، طرح جامع شهر ورامین تازه پس از سال‌ها تلاش مصوب و آماده شده است، با تغییر این مدل سال‌ها به عقب بازخواهیم گشت.

وی افزود: اگر شهرداری تازه تاسیس خیرآباد راه بیافتد حتی قادر به پرداخت حقوق کارمندان خود هم نیست چه برسد به کار عمرانی، ما پس از بررسی‌های کارشناسانه می‌گوییم به نفع مردم خیرآباد نیست، بنده با بسیاری از شهروندان آن منطقه صحبت کرده‌ام، بعضاً قانع شدند، اگر روزی ما به این نتیجه برسیم که این تجزیه به نفع مردم خیرآباد است نه تنها مخالفت نمی‌کنیم که کمک هم می‌کنیم.

مترو از زیر شهر ورامین عبور می‌کند

حجت‌الاسلام حسینی سپس در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد اینکه اگر بر اساس طرح جامع راه‌آهن از محدوده شهر خارج شود مترو از کجا عبور می‌کند این‌چنین توضیح داد: ما دو جلسه با هابیل درویش، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه داشته‌ایم و به ایشان طرح جامع را توضیح دادیم، موافقت کردند که مترو در ورودی شهر ورامین مانند شهر تهران به زیر زمین برود، مشاور طرح جامع که مورد تایید شرکت مترو هست نیز این طرح را پذیرفته است.

وی گفت: ایستگاه کنونی راه‌آهن ورامین تبدیل به ایستگاه مترو می‌شود و خود راه‌آهن نیز به یک خیابان ۴۵ متری مبدل خواهد شد و راه‌آهن به خارج از محدوده شهر خواهد رفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.