خانه » اخبار و رویدادها » تقدیر ستاد دهه فجر شهرستانهای استان تهران از مردم این شهرستانها

تقدیر ستاد دهه فجر شهرستانهای استان تهران از مردم این شهرستانها

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران طی پیامی از مردم این شهرستانها تقدیر کرد.

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران صبح سه شنبه طی پیامی از مردم و تمامی ادارات و نهادهای این شهرستانها تقدیر و تشکر کرد که در این پیام آمده است “ملت پایدار و مقاوم ایران بار دیگر به جهانیان ثابت کرد، حتی لحظه ای در پیروی از ولایت فقیه تردید نخواهد کرد.

 جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار شد که مستکبران جهان و منافقین داخلی با تشدید تحریمهای اقتصادی و نیز بمباران تبلیغاتی علیه نظام، سعی در ایجاد نگرانی و یأس و ناامیدی در مردم شهید پرور ایران اسلامی و عدم حضور آنها در جشن بزرگ ۲۲ بهمن داشتند.

 اما مردم همیشه در صحنه امسال نیز همه آمدند تا ثابت کنند هیچ گاه عهدی که با شهدا بسته اند را نخواهند شکست، همه آمدند تا بار دیگر با حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت کنند و دشمنان را مأیوس کنند.

 بر خود لازم می بینیم از ائمه جمعه و ائمه جماعات و نمازگزاران مساجد، مسئولان دستگاه اجرایی و قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، راهنمایی و رانندگی، کمیته های ۱۸ گانه ستاد های دهه فجر، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر، واحد مرکزی خبر، خبرنگاران رسانه ها، روزنامه ها و نشریات، دانش آموزان، فرهنگیان، اصناف بازاریان، کارمندان، کشاورزان، دانشجویان، روستاییان، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آتش نشانی، ادارات مخابرات، برق، ارشاد، کارخانه قند، هلال احمر، تبلیغات اسلامی و کلیه ادارات و نهادها و کلیه برادران و خواهران مؤمن و انقلابی و امت حزب الله شهرستانهای استان تهران که با حضور با صلابت خود بار دیگر به آرمانهای امام(ره) و شهدا و خلف صالح امام(ره) حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفتند تقدیر و تشکر می کنیم”.

۲ نظر

  1. سلام
    هرچند که بسیجیان نیازی به تشکر اینان ندارند ، ولی گمان می کنم تعدادی! بسیجی نیز در راهپیمایی حضور داشتند …

    • سلام بر شما
      ضمن عذرخواهی از جانب مسئولان امر از شما برادر گرامی ، در حال حاضر به همین جمله از سید شهیدان اهل قلم ، بسنده می کنیم :
      حزب الله حتی در میان دوستان خویش غریبند، چه برسد به دشمنان. اگرچه در عین گمنامی و مظلومیت، باز هم من به یقین رسیده ام که خداوند لوح و قلم تاریخ را بدینان سپرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.