خانه » اخبار و رویدادها » دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است

دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: دهه مبارک فجر ، دوران بیداری و رهایی ملت ایران اسلامی از بند استکبار است و جشن های این ایام باید با شکوه هر چه تمام تر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی گفت: اگر امروز ایران اسلامی همچون نگینی در بین کشورهای اسلامی می درخشد و در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی به دستاوردهای مهمی دست یافته به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی اظهار داشت: کمیته های ۱۸ گانه ستاد دهه فجر متشکل از کمیته بسیج، ایثارگران، اصناف، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی، کارگری، دانش آموزی، کمیته بانوان، روستایی، عشایری، دانشجویی، مساجد، تشکل های اسلامی، کودک و نوجوان، ارتباطات و اطلاع رسانی و همیاری و تشکل های مردمی در شهرستان ورامین تشکیل شده و فعالیت خود را جهت اجرای با شکوه ایام الله دهه فجر آغاز کرده اند.

محمودی بیان داشت: برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت رسمی از روز ۱۲ بهمن ماه با راه اندازی کاروان نمادین ورود امام راحل به میهن اسلامی آغاز خواهد شد و مردم به ویژه دانش آموزان از این کاروان استقبال خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد فرهنگی و بصیرتی جهت آگاهی بخشی به آحاد جامعه انجام می شود و کمیته های مختلف این ستاد تلاش دارند تا از فرصت کم نظیر در جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط منطقه و تحرکات صورت گرفته توسط گروه های تکفیری و داعشی در کشورهای عراق و سوریه، دستگیری علمای دینی در عربستان و بحرین و نیز موج عظیم اسلام هراسی و اسلام ستیزی اروپا و غرب ، برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر امسال از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در ورامین گفت: با برنامه ریزی و همت اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی در این ایام در مدارس، دانشگاه ها، حسنیه ها و مساجد، امامزادگان و دیگر اماکن شهرستان ورامین برگزار می شود.

محمودی بیان داشت: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه جوانانی است که انقلاب اسلامی را درک نکرده اند تا بدانند این انقلاب با رنج، تلاش، مجاهدت مردان و زنان سرافراز ایران به دست آمده و در راه پیروزی آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده است.

وی از حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های دهه فجر و به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان مشت محکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.