خانه » اخبار و رویدادها » برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ورامین

برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، خانم تاجیک با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ۳۴ سال از آغاز قیام خون و شهادت علیه استکبار  و استثمار حاکم بر کشورمان می‌گذرد؛ در این سال‌ها کانون، تلاش بی‌وقفه و خلاقانه خود را در حفظ هویت ملی، مذهبی و انقلابی سرزمین مقدسمان برای هزاران کودک و نوجوان این مرز و بوم با هدایت و مسئولیت‌پذیری مربیان انجام می‌دهد. به یمن فرخنده ایام دهه مبارک فجر، ترویج و حفظ فرهنگ انقلاب و ادامه راه امام (ره) امسال در سالی که به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است، میزبان کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان در جشن بزرگ پیروزی هستیم، به ‌همین منظور برنامه‌های پیشنهادی دهه فجر خدمتتان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین ادامه داد: به‌منظور تقویت انگیزه همکاران و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر، جلسه شورای فرهنگی را به مدیران مهد کودک‌ها و مدارس اطراف تشکیل داده و با توجه به نیازها، امکانات، توانایی‌ها و علایق اعضاء و مربیان خود نسبت به این امر اقدام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز با توجه به روز شمار مناسبت‌ها و برنامه‌های طراحی شده، یکروز به جشن بزرگ انقلاب اختصاص دارد. در این روز شاهد حضور اعضای فعال، مشارکت اولیاء و مدارس و معلمان در اجرای ویژه برنامه‌ها هستیم؛ برنامه‌های نظیر آشنایی با شخصیت‌ها و مهمان‌ها موردعلاقه بچه‌ها، تجلیل از شهدا و جانبازان و یاران بزرگ و کوچک انقلاب و هشت سال دفاع مقدس …. در نظر داریم امسال نیز برنامه‌های فرح‌بخش و به خاطر ماندنی الگوها و ارزش‌های انقلابی را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنیم.

تاجیک عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست، طی ۳۴ سال گذشته همواره سعی کرده‌ایم، کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان را با واژه‌هایی نظیر، انقلاب، آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی و اخلاق انقلابی نظیر وفاداری ایمان، صداقت، شهامت و …. با استفاده از شیوه‌های خلاق آشنا کنیم. امسال نیز با استفاده از تجارب باارزش خود در تفهیم و حفظ این ارزش‌ها کوشا هستیم.

مدیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در تشریح برنامه‌های این کمیته در دهه فجر بیان داشت: خاطرات دوران انقلاب از زبان پدر و مادر و معلم من به صورت نقاشی،‌ تصویرسازی در ایستگاه نقاشی در داخل پارک ۱۵ خرداد اجرا شود، جزو فعالیت‌های این ایام است.

تاجیک در پایان تصویرسازی از کتاب‌های دوران انقلاب که در کانون برای بچه‌ها خوانده و خود اعضا نیز روخوانی خواهند کرد را از دیگر برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین برشمرد و تصریح کرد: ساخت پانلی از ترکیب نقاشی و عکس و نوشته توسط اعضا با موضوعات انقلاب و … از جمله برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.