خانه » اخبار و رویدادها » کتابخانه عمومی ورامین همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

کتابخانه عمومی ورامین همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، معاون اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران اظهار داشت: همزمان با دهه فجر پنج کتابخانه عمومی در شهرستانهای استان تهران از جمله بومهن، ورامین، اسلامشهر، پاکدشت و شهریار افتتاح می ‌شود.

 علی نیکنام عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌ های دهه فجر اداره کل کتابخانه‌‌ های عمومی استان تهران گفت: برخی از پروژه‌ های عمرانی ساخت کتابخانه عمومی نیمه‌ کاره است که امیدواریم با اختصاص اعتبار، این طرحها نیز تا پایان امسال به بهره‌ برداری برسد.

 نیکنام افزود: برای تحقق طرح مطالعه مفید که از سوی نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور ارائه شده با همکاری شرکت راه آهن مکانهایی در ایستگاه‌ های راه آهن برای جانمایی قفسه‌ های کتاب تعیین شده و ۱۵ عنوان کتاب با تیراژ هشت هزار و ۵۰۰ نسخه در این قفسه‌ ها قرار داده می‌ شود.

 وی زمان افتتاح این طرح را نیز دهه فجر امسال عنوان کرد و بیان داشت: امید است که این طرح در تمامی سازمانهای پر رفت و آمد همچون هواپیمایی، مترو، مخابرات گسترش پیدا کند.

 معاون اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر آذین‌ بندی کتابخانه‌ ها، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی نیز در کتابخانه ‌های عمومی استان تهران برپا می‌ شود.

 برگزاری ۲۲ مسابقه توسط نهاد کتابخانه ‌های عمومی

 وی با بیان طرح برگزاری ۲۲ مسابقه توسط نهاد کتابخانه ‌های عمومی ادامه داد: این مسابقه در سطح ملی به صورت اینترنتی و مکتوب برگزار می‌ شود که اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان تهران نیز ماه بهمن امسال این مسابقه را در سطح استان برگزار می‌ کند.

 نیکنام تصریح  کرد: در تمامی کانونهای ادبی کتابخانه‌ های عمومی استان تهران از جمله کتابخانه‌ های حضرت فاطمه(س)، محقق، پارک شهر، ولیعصر(عج) و پیامبر(ص) نیز نشستهای نقد کتاب و شعر خوانی برگزار می ‌شود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.