خانه » اخبار و رویدادها » آیت الله محمودی: مردم ورامین در ۱۰ دی ۵۷ نشان دادند برای دفاع از ولایت خون نثار می کنند

آیت الله محمودی: مردم ورامین در ۱۰ دی ۵۷ نشان دادند برای دفاع از ولایت خون نثار می کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم ورامین در ۱۰ دی ماه نشان دادند، حاضرند برای دفاع از ولایت و آرمانها خون خود را نثار کنند.

در آستانه ۱۰ دی ماه مراسم “میثاق با شهدا” صبح شنبه با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها و گروهی از مردم شهرستان ورامین در بیت شهید محمد حسین شیرازی از شهدای ۱۰ دی ماه  برگزار شد.

این مراسم به همت ستاد نماز جمعه ورامین هر هفته به‌ مناسبت زنده نگاهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی با عنوان “میثاق با شهدا” و در بیوت شهدای شهرستان ورامین برگزار می شود که این هفته و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین به دلیل بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ۱۰ دی ماه در بیت شهید شیرازی برگزار شد.

آیت الله سید مرتضی محمودی در این مراسم طی سخنانی با تأکید بر ضرورت زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: مردم ورامین در ۱۰ دی ماه نشان دادند، حاضرند برای دفاع از ولایت و آرمانها خون خود را نثار کنند.

وی افزود: شکنجه های رژیم بسیار طاقت فرسا بود و جو خفقان بر شهرستان حاکم بود، اما این موارد سبب نشد مردم حتی یک لحظه در پیمودن راه حق و حقیقت دچار لغزش و یا حتی تردید شوند.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ورامین در آن زمان اداره ساواک داشت، عنوان کرد: مردم این منطقه از ۱۵ خرداد ۴۲ مورد غضب رژیم واقع شدند و لذا از بسیاری از امکانات محروم بودند، اما اداره ساواک در این منطقه برپا شده بود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.