خانه » اخبار و رویدادها » محسن منصوری : دشمن با کلید واژه «انتخابات آزاد» در صدد فتنه افکنی جدید

محسن منصوری : دشمن با کلید واژه «انتخابات آزاد» در صدد فتنه افکنی جدید

نمایشگاه خروش عاشوراییان

فرماندار شهرستان ورامین هشدار داد: دشمن با کلید واژه «انتخابات آزاد» در صدد فتنه افکنی جدید است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن منصوری لحظاتی پیش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «خروش عاشورائیان» ضمن بیان وقایع رخ داده قبل از جریان فتنه و در خود فتنه ۸۸ گفت: باید از اتفاقات افتاده درس بگیریم و برای جلوگیری از فتنه‌های جدید در آینده آماده شویم.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: دشمن از همین حالا فتنه افکنی را شروع کرده و قصد تشویش افکار عمومی را دارد، کلید واژه «انتخابات آزاد» یکی از کلید واژه‌هایی است که توسط فتنه‌گران جدید به‌عنوان مطالبه مطرح می‌شود، می‌خواهند در جامعه آشوب ایجاد کنند، باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت مقام معظم رهبری در جریان فتنه اضافه کرد: رهبری عزیز در فتنه ۸۸ به‌خوبی اوضاع را مدیریت کردند و در آشکار شدن حق و حقیقت برای عموم مردم نقش بسیار موثری ایفا کردند، تفاوت نظام مبتنی بر ولایت فقیه با دیگر مدل‌های حکومتی در جهان در همین موارد است.

نمایشگاه خروش عاشوراییان با حضور مردم ولایتمدار ورامین ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مرتضی مومنی‌فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان افتتاح شد.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه خروش عاشوراییان به مدت ۱۰ روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ در محل حسینیه شهدای گمنام ورامین پذیرای علاقمندان است و در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، ویژه‌نامه اینترنتی «۹ دی» با بیش از ۳ هزار مقاله درباره جریان فتنه و حماسه ۹ دی در اختیار علاقمندان قرار دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.