خانه » اخبار و رویدادها » نامزدهای انتخاباتی از ایجاد اختلافات قومی قبیله ای پرهیز کنند

نامزدهای انتخاباتی از ایجاد اختلافات قومی قبیله ای پرهیز کنند

 

محسن منصوری:

نامزدهای انتخاباتی از ایجاد اختلافات قومی قبیله ای پرهیز کنند

 

 

فرماندار شهرستان ورامین از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا با درک صحیح از شرایط امروز جامعه، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کرده و با پرهیز از ایجاد اختلافات قومی قبیله ای در منطقه ، انتخابات پرشور و سالمی را رقم بزنند

ورامین نیوز– به نقل از استانداری تهران؛ محسن منصوری روز چهارشنبه در جلسه مشترک نامزدهای تأئید صلاحیت شده انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا با مسئولین ستاد انتخابات شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: دراین شرایط همه باید هوشیاری خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حفظ نمائیم.
وی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : دشمن سعی دارد با در پیش گرفتن روش تهدید ، تحریم و فشار علیه ایران اسلامی، ملت را از دستیابی به حق مسلم خود از انرژی صلح آمیز هسته ای محروم سازد .
وی افزود: افزایش فشارها علیه ایران اسلامی در آستانه انتخابات به این دلیل صورت گرفته که مردم با دلسرد شدن از نظام، از حضور حداکثری در انتخابات ممانعت نمایند .
وی با اشاره به تصمیم اتحادیه اروپا در تحریم فروش نفت ایران گفت : ایران تنها ۱۸ درصد از نفت تولیدی خود را به اروپا صادر می کند که عدم خرید این میزان نفت از سوی اروپا ، مشکلی را برای ایران اسلامی به وجود نخواهد آورد .
وی اظهار داشت: عدم خرید نفت ایران از سوی اروپا بیشتر به ضرر این کشورها تمام خواهد شد زیرا ایران در قبال فروش نفت به اروپا ، کالاهای مورد نیاز خود را از آن کشورها وارد می ساخت که یقینا ایران اسلامی بازارهای جایگزینی را برای فروش نفت خود خواهد داشت.
وی از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا با درک صحیح از شرایط امروز جامعه، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کرده و با پرهیز از ایجاد اختلافات قومی قبیله ای در منطقه ، انتخابات پرشور و سالمی را رقم بزنند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.