خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

فرماندار ورامین: اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

farmandari-varamin4-300x225

به گزارش ورامن سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار شهرستان ورامین گفت : اردوی راهیان نور بهترین راه مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

محسن خوانساری روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری راهیان نور شهرستان ورامین که با حضور فرمانده سپاه ،رئیس بنیاد شهید، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران و سایر مسوولین محلی در فرمانداری ورامین برگزار شد گفت : اردوهای راهیان نور می تواند ضمن خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان ، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی ایفا نماید .

وی گفت : دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست بلکه واقعیتی طلایی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود ، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده و پایه های این نظام الهی را تقویت کرد .

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس می تواند یاد و خاطره آن ایامو ارزش های ناب انقلاب اسلامی را که در دوران هشت سال دفاع مقدس تبلور و عینیت یافته بود را زنده نگاه دارد .

وی تصریح کرد : در اجرای این ارودی معنوی تمامی دستگاه ها و ارگان ها وظیفه دارند تا نقش و سهم خود را ایفا کرده و با تشکیل کارگروه های تخصصی و بررسی وضعیت موجود در شهرستان ، بهترین امکانات را برای اعزام علاقمندان به حضور در این اردو در ایام تعطیلات نوروز فراهم کنند .

وی بیان داشت : برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در زمان برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند زمینه برخورداری شرکت کنندگان از فیوضات بی کران این ایام را فراهم کند که این امر مستلزم برنامه ریزی جامع و کاملی از سوی دستگاه های فرهنگی است .

خوانساری گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر گردیده تا در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور ، ۲۰۰ نفر از علاقمندان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند و از فضای معنوی حاکم بر این مناطق بهره مند گردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.