خانه » اخبار و رویدادها » حجت الاسلام صدیقی: مسئولان بدون ولایت، جایگاهی در بین مردم ندارند

حجت الاسلام صدیقی: مسئولان بدون ولایت، جایگاهی در بین مردم ندارند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه همایش بصیرت و ولایت‌مداری و با حضور آیت‌الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین ، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از دانشجویان و مردم شهیدپرور ورامین در سالن همایش‌های دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این همایش طی سخنانی با اشاره به سنت‌های الهی گفت: خداوند متعال سنت‌های واحدی دارد، با قوانین واحد دنیا را اداره می‌کند، بزرگترین کهکشان‌های عالم دور قطب واحدی می‌چرخند، شما مردم هم قطب واحد دارید، قطب ما و شما حضرت ولی‌الله الاعظم حجت‌ابن الحسن ارواحنا فداه است و امروز که در عصر غیبت است وجود رهبری عزیز به عنوان کسی که در غیبت و به نیابت از امام عصر(عج) پرچم مدیریت امت را بر عهده دارد قطب محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اطاعت از رهبری اطاعت از شخص امام زمان(عج) و مخالفت با ایشان مخالفت با امام عصر(عج) است، حالا این مخالفت از هر ناحیه‌ای می‌خواهد باشد، منهای ولایت ما وحدت نداریم، عزت نداریم، نه دنیا داریم و نه آخرت، خداوند از رییس جمهوری که ولایت ندارد راضی نیست، خدا از مسئولی که ولایت ندارد راضی نیست، نه فقط از مسئولیتش راضی نباشد که از تمام کارها و عباداتش ناراضی است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: امروز بحمدالله رهبری داریم که به تمام مسائل تسلط دارند، حقیقت و بصیرت و شجاعت و حکمت و آرامش و متانت و سعه صدر در وجود رهبری هست، در حال حاضر آقا استحقاق بی‌بدیل در مقام رهبری دارند، دوست و دشمن هم بر این امر اذعان دارند، خودشان اعتراف دارند که ما هرچه نقشه می‌کشیم این آ‌قا با یک سخنرانی آنها را نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: یکی از مسئولان روسی چند وقت پیش گفته بود تمام عوامل فروپاشی شوروی برای اضمحلال جمهوری اسلامی نیز فراهم آمده بود اما آن چیز که مانع نابودی انقلاب اسلامی شد وجود رهبری است است که در جان‌های مردم نفوذ دارد، اگر شوروی نیز چنین رهبری داشت اقتدارش از بین نمی‌رفت.

وی گفت: لیاقت و کفایت و مدیریت لازم برای هدایت جامعه اسلامی به دلیل آن است که خود را برده خداوند می‌داند، قدرت خود برای هدایت جامعه اسلامی را از خدا می‌داند و این عامل حکومت ما را از سایر حکومت‌ها متمایز می‌نماید.

ایشان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (ره) در ابتدای انتصاب به رهبری امت‌اسلامی گفت: آیت‌الله بهجت (ره) به آقا فرمودند «بار سنگینی به دوش شما است، در مسائلی که برخورد می‌کنید تامل کنید و سپس هرچه تشخیص دادید عمل نمایید، من تضمین می‌کنم دست قدرت‌الهی شما را پشتیبانی می‌کند».

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: آیت‌الله بهجت (ره) غیر از همین یک‌بار که در مورد حمایت از رهبری بی‌بدیل حضرت آقا بود هیچ وقت نگفت «من».

فتنه ۸۸ شبیه جنگ جمل بود

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ و دشمنی با ولایت فقیه عنوان کرد: فتنه ۸۸ یک فتنه عادی نبود، از ابتدای انقلاب تا به‌امروز فتنه‌ای به عظمت فتنه ۸۸ نداشتیم، تنها می‌توان جنگ جمل را تا حدی شبیه به فتنه ۸۸ دانست، تازه در جمل امام معصوم حضور داشت، عمارها بودند، آدرس‌هایی از پیامبر (ص) داده شده بود برای بصیرت اصحاب، اما در فتنه ۸۸ خیر.

برخی از بیوتی که تصور نمی‌شد گرفتار فتنه شدند

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: در فتنه کسانی پرچم‌داری می‌کردند که قابل تصور هم نبود،بیوتی در فتنه گرفتار فتنه شدند و از فتنه گران حمایت کردند که دقیقا جنگ جمل را تداعی می‌کرد، در فتنه ۸۸ کسانی که زیر عبای امام(ره) رشد کردند، سر سفره امام(ره) نشستند، آبرو از امام و انقلاب گرفتند، اینها آمدند و با دشمن همنوا شدند،فتنه یعنی همین، یعنی ایجاد بحران به‌طوری که حقیقت گم شود،آفتاب روشن است، می‌تابد اما غبار فضا را طوری گرفته که چشم جایی را نمی‌بیند.

وی در ادامه بیان داشت: فتنه گران از قبل از انتخابات آب را گل آلود کردند، از قبل هماهنگ کرده بودند که اگر رای نیاوردیم می‌گوییم تقلب شده است.

فتنه گران علیه ولایت امیرالمومنین (ع) هم شعار دادند

حجت الاسلام صدیقی اظهار داشت: تقلب بهانه بود، جرقه‌ای بود برای کشاندن مردم به خیابان‌ها، عده‌ای هم با دولت قبلی مشکل داشتند و به این معترضین پیوستند، عده‌ای که دشمن نظام بودند و مایوس نشسته بودند با دیدن این فرصت‌ها به میدان آمدند تا نفع خود را ببرند،زمانی که دیدند جمعیت زیادی به خیابان‌ها آمدند باطن خود را آشکار کردند و شعار دادند «مرگ بر اصل ولایت فقیه»‌، نه‌گفتند «مرگ بر ولایت فقیه» گفتند «اصل ولایت» خوب یعنی از ولایت امیرالمومنین (ع) تا به امروز،خداوند متعال با این بی حرمتی‌ها پرده‌ها را از روی این‌ها کنار زد.

وی گفت: باید باطن خود را اصلاح کنیم،خداوند باطن خراب را آشکار خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به خطبه آرام بخش و قاطع مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ عنوان کرد: آقا با این اقتدار ولایی و شرعی و قانونی در خطبه ها فرمودند اردوکشی خیابانی را تمام کنید، فرمودند بنای ما بر اجرای قانون است و همان‌طور که امام (ره) باج ندادند ما هم باج نخواهیم داد و عقب نشینی نمی‌کنیم.

عده‌ای که سر سفره شهدا برای هفت پشت خود ثروت اندوختند با فتنه گران همدست شدند

وی گفت: برخی افراد از انقلاب سهم خواهی کردند، کسی از انقلاب طلب‌کار نیست، همه بدهکار انقلابیم، عده‌ای که سر سفره شهدا ریاست خود را کرده و برای هفت پشت خود ثروت اندوختند با فتنه‌گران هم‌دست شدند، حرمت ولایت را شکستند، آنهایی که مدعی خط امام بودند در هتاکی پیشتاز شدند،یک وقت دیدیم آقای اوباما و روسای انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی از این آقایان حمایت می‌کنند، چه رذالتی بالاتر از این؟

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جنگ احزاب علیه ولایت راه انداختند، گمان کردند دیگر کار ولایت تمام است و تنها مانده است، خارجی‌ها پول خرج کردند، از فتنه گران حمایت کردند، فرصت طلایی حضور پرشور مردم در انتخابات را تبدیل به تهدید کردند اما خدا خواست که همین تهدید یک فرصت شود، با یک جراحی طبیعی الهی تمام این توطئه‌ها خنثی شد، در کودتای نوژه هم امام(ره) با اعدام کودتاگران را سرجایشان نشاند اما در فتنه عظیم ۸۸ معجزه الهی این بود که بدون خونریزی فتنه سرکوب شود.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: فتنه گران روی دانشگاه‌ها کار کرده بودند، حتی با برخی علما و خواص هم صحبت کرده بودند اما دست قدرت الهی شکست‌شان داد، خدا خواست مردم خودجوش به خیابان‌ها بیایند و شعار «بیعت با خامنه‌ای بیعت با حسین(ع) است» را سر دهند این معجزه حاصل خون‌های پاک شهدای شما بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.