خانه » اخبار و رویدادها » افتتاح ۴ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال در بخش مرکزی ورامین

افتتاح ۴ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال در بخش مرکزی ورامین

بخشدار مرکزی ورامین با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به‌رو‌ستاییان گفت: رسیدگی به روستاها تفاوت دولت های اسلامی و طاغوتی است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، چهار پروژه بخش مرکزی شهرستان ورامین با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال با حضور سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد و دیگر مسئولان ادارات و نهادهای ورامین افتتاح شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین درحاشیه این افتتاح اظهار داشت: رسیدگی به روستاها تفاوت دولت‌های اسلامی و طاغوتی است، در زمان طاغوت به دلیل عدم ارائه امکانات مناسب و در شـأن روستاهای کشور مهاجرت مردم به سوی شهرهای بزرگ بسیار زیاد بود و همین امر موجب ایجاد معضلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری می‌شد.

سید رضا طباطبایی گفت: به‌حمدالله امروز تأکید دولت محترم هم بر خدمت‌رسانی مضاعف در روستاها و عمران و آبادانی این مناطق است.

این مسئول با بیان اینکه اگر عمران و آبادانی وجود دارد به برکت امنیت و آرامشی است که حاصل خون‌های پاک شهدا است، عنوان کرد: کشور به سرعت به‌سوی پیشرفت و آبادانی گام بر می‌دارد، زمانی آبادانی میسر می‌شود که امنیت و آرامش حکم‌فرما باشد و امروز این امنیت به برکت خون شهدای گرانقدر فراهم شده است، بنابراین ما مسئولان نیز مدیون خون شهدا هستیم و باید با خدمت‌رسانی هرچه بیشتر تا حدودی دین خود را به شهدای عزیز ادا کنیم و راه امام راحل را ادامه دهیم.

وی سپس با تشریح پروژه‌های افتتاح شده گفت: نخستین پروژه بهسازی معابر حسین‌آباد دفتری شامل یک هزار و ۲۴۰ متر پیاده روسازی، جدول گذاری ۴۰۰ متر، مرمت انهار یک هزار و ۲۰۰ متر و آسفالت به مساحت ۲ هزار متر مربع است که اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

طباطبایی افزود: پروژه بعدی شامل ۸۰۰ متر پیاده‌رو سازی، یک هزار و ۱۰۰ متر جدول‌گذاری و ۵ هزار متر مربع آسفالت در روستای جعفرآباد اخوان بود که با اعتبار یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه به افتتاح کتابخانه سعدی در خیرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه سوم در خیرآباد اجرا شد، در این منطقه وجود کتابخانه بسیار مورد نیاز بود، چرا که یک کتابخانه قدرتمند در یک منطقه می‌تواند برکات فراوانی برای اهالی داشته باشد، پروژه کتابخانه سعدی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی ورامین در پایان بازسازی گلزار شهدای دهستان باغخواص با ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار را به‌عنوان پروژه چهارم معرفی کرد.

این گزارش حاکی است، ماه گذشته نیز شش پروژه عمرانی در روستاهای قوئینک زهری و خورین شهرستان ورامین افتتاح شده بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.