خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید علی اصغر بوربور

وصیت نامه شهید علی اصغر بوربور

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-ali-asghar-boorboor.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .
سپاس پروردگار جهانیان را که ابتدای کار ما را سعادت و پایان کار ما را شهادت قرار داد .
ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین علیه السلام در میدان نبرد شهید شد . ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین علیه السلام و با هدف شهید شد . آنقدر به جبهه می روم و می جنگم تا شهید شوم .
اما سخنی با پدرو مادرم :
میدانم که شما چقدر برایم زحمت کشیده اید و رنجهای فراوانی را تحمل نموده اید تا اینکه مرا بزرگ کردید و تا به اینجا رساندید اما من نتوانستم ذره ای از آن همه زحمت را جبران کنم ولی بهرحال هر کس سمتی و جهتی دارد نعمت فرزند را خداوند به شما داده و روزی هم پس می گیرد چون همه از خدائیم و به سوی او باز می گردیم {انا لله و انا الیه راجعون} و خوشا به حال آن فردی که خودش این هدیه را تقدیم خدا کند به جای اینکه مرگ به سراغ انسان آید انسان به سراغ مرگ رود اما پدر ومادرم شما باید کا رابراهیم خلیل الله را بکنید تو پدرم حج رفتی و خانه خدا را که دست ساخت ابراهیم و اسماعیل بود زیارت کردی و طواف نمودی و قربانی نمودی تمامی این اعمال آموختن حرکت ابراهیم است .
برادران و خواهران ناظر بر صحنه پیکار حق علیه باطل ما اکنون در برهه ای از تاریخ قرار گرفته ایم که عزت و شرف ما در گرو همین جنگ تحمیلی است که به دست شیطان بزرگ آمریکا طراحی شده است و توسط عامل سرسپرده اش صدام یزید بر ما تحمیل می شود و ما امت حزب الله باید ثابت کنیم که مرد جنگیم و این توانایی  را که تا کنون داشتیم هنوز از ذست نداده هیم اما با بازوی پرتوان تر . سرنوشت جنگ حالا در دست ماست و از این طریق چشم منافقین کوردل را که خدا کور نموده کورتر می کنیم که به هیچ طریق نه با بمب گذاری و نه با ایجاد رعب و وحشت و نه با ترور نمی توانند ما را از جبهه دور نمایند چون ما به این جمله (هل من ناصر ینصرونی ) حسین زمان لبیک گفته ایم و در این راه فدایی خدا می شویم اما مادر عزیزم به حال من گریه نکنید بلکه به حال مردمی گریه کنید که در زمان امام حسین علیه السلام امام راتنها گذاشتند . پیام من به پدر ومادر ، خواهر و برادر ، مادر بزرگ و فامیلها ، دوستانم و مردم این است که نماز جمعه و جماعت و دعای کمیل را هر چه باشکوهتر برگزار کنید و پشت جبهه ها را خالی نگذارید و دعای به جان امام امت ، قلب ملت را فراموش نکنید . خواهران عزیزم حجاب خود را رعایت نمایید که امامان و معصومین تأکید بسیاری روی مسئله حجاب دارند
بدانید که من این راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و تا پایان بر عقیده خود استوار خواهم بود انشاءالله .
ای خواهرانم به فرزندان خود درس شجاعت و شهامت بدهید و ای برادرم به پسران خود درس شهامت و شهادت بده و به دختران خود درس زینب بودن را بیاموز که درس شهادت و زینب بودن همان راه انبیاء و اولیاء خداست .
دعا به جان امام و اطاعت از دستورات امام را فراموش نکنید وبه حال من گریه نکنید و اگر جنازه من به دست شما رسید من را در حسین رضا دفن کنید . دیگر عرضی ندارم .
به امید پیروزی اسلام بر کفر انشاءالله .

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.