خانه » اخبار و رویدادها » مراسم افتتاحیه نمایشگاه وصی نبی (علیه السلام) برگزار شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه وصی نبی (علیه السلام) برگزار شد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/namayeshgah-ha/vasiye-nabi-91-08-14/namayeshgah-vasiye-nabi%20(13).jpg

مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروه مشاوران جوان فرمانداری ورامین به همراه رونمایی از کتاب وصی نبی (علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی ، صبح دیروز و با حضور مسؤولین و هنرمندان شهرستان ورامین مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار خط و گرافیک هنرمندان گروه مشاوران جوان فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد.

مسؤول گروه مشاوران جوان فرمانداری ورامین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه جهت گرامی داشت واقعه غدیر و روز ولایت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و با رویکردی هنری برپا شده است.

زاهدی افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه حاصل زحمات کارگروه طراحی گرافیک گروه مشاوران جوان فرمانداری است که آثار موجود شاخصا توسط سه نفر از هنرمندان به نام های جواد وفایی، علیرضا عرب احمدی و بنده طراحی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر آثار خط و گرافیک ارائه شده در نمایشگاه مراسم رونمایی از کتاب وصی نبی(علیه السلام) که حاوی چهل حدیث از پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) در شأن امام علی (علیه السلام) است که با دو خط معلی و انتظار خطاطی شده است.

وی اضافه کرد: برای اولین بار است که کتابی با دو خط معلی و انتظار خطاطی می شود و در واقع با انتشار این کتاب از خط انتظار که ابداعی حقیر است رونمایی شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه موقت ورامین، فرماندار و دیگر مسؤولین شهرستان برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین در مراسم رونمایی از کتاب وصی نبی (ع) اظهار داشت: اقدام هنرمندان این نمایشگاه در وارد کردن معارف دینی به عرصه های هنری اقدامی ستودنی و شایسته تقدیر است و باید از این دست اقدامات جهت بارور شدن هنر بیشتر انجام شود.

شایان ذکر است نمایشگاه مذکور از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه در فرهنگسرای رازی ورامین و در ساعات ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷ برای بازدید عموم دایر می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.