خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری:۱۳ آبان در ادامه پیام غدیر است

عرب عامری:۱۳ آبان در ادامه پیام غدیر است

 

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به عید غدیر و ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان در ادامه پیام غدیر است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، مجتبی عرب عامری که به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیش از نماز جمعه این هفته ورامین سخن می‌گفت، با تبریک عید سعید غدیر افزود: در عید غدیر در واقع رسالت پیامبر اکرم (ص) تکمیل شد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به اهمیت ولایت و ادامه حکومت بر مسلمین پس از پیامبر (ص) تصریح کرد: مساله حکومت و ولایت بر مردم بسیار مهم است، یعنی اسلام دینی سیاسی است، دینی است که به تمام جنبه‌های فردی و اجتماعی پیروانش اهمیت می‌دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از احکام اسلامی تنها در صورتی امکان عملی شدن را دارند که حکومت اسلامی باشد، غدیر فریاد حق طلبی و ولایت‌مداری است، غدیر یک واقعه تاریخی نیست و پدران شما در ۱۵ خرداد سال ۴۲ پیام غدیر را از فرزند پیامبر (ص) شنیده و برای مبارزه با حکومت جور و ستم به میدان آمدند.

عرب عامری ۱۳ آبان را نیز ادامه پیام غدیر دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امریکا سعی داشت به هر نحوی نظام اسلامی را ساقط کند و در این راه دشمنی های بسیاری با ملت ایران کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم ایران در برابر تمام کارشکنی‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی ایستادند و نشان دادند ایران نیازی به غرب و آمریکا ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: استکبار جهانی سعی کرد جلوی پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی جوانان این مرز و بوم را بگیرد اما نتوانست، پیشرفت‌های هسته ای،نانو و تولید علم در کشور ما نشان دهنده شکست غرب در برابر تلاش‌های علمی دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان متعهد ایرانی است.

وی اختلاف افکنی در جامعه و ضربه زدن به چهره بین المللی ایران را از مهمترین اهداف امریکا و غرب عنوان نموده و گفت: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» دیگر مختص به مردم ایران نیست،نه تنها از محبوبیت ایران اسلامی در جهان کاسته نشده که انقلاب اسلامی به الگویی تمام عیار برای تمام آزادیخواهان چهان مبدل گشته و همین امر دلیل اصلی دشمنی استکبار با ملت ایران است.

عرب عامری اضافه کرد: می خواهند با فشار اقتصادی ما را از ادامه مسیر خود منصرف کنند اما نمی دانند که مردم ایران تا پای جان بر اهداف بلند امام(ره) و مقام معظم رهبری پایداری می کنند و ذره ای عقب نخواهند نشست.

مدیر آموزش و پرورش ورامین سپس به بیان اهمیت مسائل پرورشی در مدارس و مراکز آموزشی پرداخت و تأکید کرد: اهمیت مسائل تربیتی کمتر از مسائل آموزشی نیست، بلکه بیشتر است، بنابراین از رشد معنوی و تربیتی غافل نشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.